anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwny e-mail od sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Ab_u
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, zamówiłem wczoraj strzyżarke za 193 zł, z opcją smart, jako dostawę wybrałem kuriera. Dzisiaj dostałem maila od sprzedającego z taką treścią. Płatności dokonałem karta. Czy sprzedający próbuje coś kręcić czy ja czegoś nie rozumiem, będę wdzięczny za wszelkie rady. Pozdrawiam.

Screenshot_20200522-111352_Poczta o2.jpg

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
xyz96
#21 Demiurg#

Podaj tekst, zdjęcie jest ukryte, widzisz je tylko Ty.

oznacz moderatorów
Ab_u
#8 Zapaleniec#

"Jeśli posiadasz pakiet allegro smart! Płatności za zamówienie musisz dokonać poprzez ponowienie płatności przez system payu. W przeciwnym razie, koniec,na będzie dopłata za przesyłkę. Koszt transportu zostanie naliczony zgodnie ze stawkami na aukcji. Taka informacje otrzymasz od nas w kolejne wiadomości. Zamówienie będzie oczekiwać z realizacją do czasu zaksięgowania wszystkich opłat."

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli masz zakup opłacony i była to wysyłka Smart, czyli podczas płatności system nie naliczył Ci kosztów wysyłki, zignoruj tą wiadomość. W takiej sytuacji sprzedawca nie może Ci naliczać żadnych dodatkowych kosztów wysyłki, a Ty nie musisz ponawiać żadnych płatności.

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@Ab_u  dziwny ten mail, jakiś taki "niegramatyczny" nie podoba mi się, może ktoś próbuje wyłudzić ponowną opłatę ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
Ab_u
#8 Zapaleniec#

W tym mailu jest jeszcze, że ten kurier będzie kosztował 8zl, na innym wątku pisze, że to jest w kwestii sprzedającego wszystko. Oczywiście sprawdziłem wcześniej opinie o tym sprzedawcy  i nie  było żadnych negatywnych dotyczących wyłudzenia. Z jednej strony 8 zł to nie majątek z drugiej po coś to allegro smart jest.

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Żeby otrzymać darmową dostawę SMART musisz zapłacić z góry! Jeśli wybrałeś kuriera z myślą o pobraniu to nie będziesz miał przesyłki bezpłatnej. 

oznacz moderatorów
Ab_u
#8 Zapaleniec#

Zakup został opłacony "z góry" przy pomocy karty. Problem w tym, że sprzedający ma jakos problem, w podsumowaniu nie otrzymałem żadnych kosztów wysyłki więc zrozumiałem, że jest darmowa.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Ab_u, pewnie chce się upewnić że przesyłka pójdzie smartem 🙂
bo mój jedyny smart ostatnio ustawiony tak wyszedł, że.. koleś zapłacił, a ja specjalnie ustawiłem bezpłatną wysyłkę ze zwrotem 14d 😞 pewnie nie aktywował darmowego 😮

oznacz moderatorów
Ab_u
#8 Zapaleniec#

Napisałem do niego, zobaczymy.  Najwyżej proszę o zwrot kosztów i tyle.

oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

Ja nie mam żadnych problemów z płatnościami kartą za zakupy z wysyłką smart. Ten mail coś śmierdzi. Jeżeli sprzedawca będzie się upierał przy dopłatach zawsze jeszcze można odstąpić od umowy i walnąć mu negatywa za kombinatorstwo. I jeszcze zgłosić do allegro.

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Ab_u widzę, że wszystko opłaciłeś prawidłowo i zgodnie z ofertą. Nie są potrzebne żadne dopłaty.

oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@msniezek , to w takim razie sprawdźcie kto tego maila wysłał. Jeżeli sprzedawca, to należy go zdyscyplinować. Jeżeli ktoś inny, to macie lukę w zabezpieczeniach którą należy zlikwidować.

oznacz moderatorów
Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Przypuszczam, że transakcja miala status "rozpoczęta" już jakiś czas.

Niestety jest to częste gdy płatność sie "zawiesi" 

 

Wg mnie sprzedający słusznie zareagował pisząc takiego maila

Jesli kupująca wybrała płatność i platność bylaby niedokonczona, tym samym pozniej wykona przelew bezposredni to przesylka bedzie płatna

System nie przyjmie takiej wpłaty = brak mozliwosci wydrukowania darmowej etykiety w przypadku inpost / brak dopłaty 8zł od allegro w przypadku np kuriera DPD

 

oczywiscie mógł dodać, że coś nie tak z platnością i możliwe, że bedzie trzeba kliknąć anuluj i  ponowić płatność

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Ab_u  Bardzo dobry mail od sprzedawcy, tylko wysłał Ci go za późno. Moja klientka nie mogła zapłacić przez AF, wiec poprosiła o numer konta. Wpłaciła bez kosztów przesyłki, bo .... przecież ma Smarta. Odpuściłam, ale tylko dlatego, że wylicytowała za dobrą cenę.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

Nie jest "bardzo dobry" bo wygląda jak usiłowanie wyłudzenia ponownej zapłaty za ten sam przedmiot. A nie wyglądałby tak gdyby sprzedawca wyraźnie napisał że wysyła tą wiadomość dlatego że płatność przez allegro finanse się nie powiodła.

oznacz moderatorów
Ab_u
#8 Zapaleniec#

Wszystko jest ok, sprzedawca odpowiedział, że wszystko jest w porządku z moja płatnością i nie trzeba nic dopłacać. Nie wiem dlaczego coś takiego pojawiło się w tym mailu no ale. Dzięki za odpowiedzi;)

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Ab_u Widocznie ma tę wiadomość ustawioną automatycznie i idzie do każdego po zakupie.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

Nie twierdzę że MIAŁ złe intencje, twierdzę że przez kulawe skonstruowanie wiadomości niefajnie to wygląda.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@glenmoranghie   A, tam.... zaraz wyłudzenie. Nie przemyślał do końca, ale wydaje mi się, że złych intencji nie miał.

Ula

Ula
oznacz moderatorów