Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wygenerowałam etykietę do zwrotu RZ07/2022. Od 12 do 16 grudnia próbowałam 3x nadać paczkę, ale spotkałam się z informacją, że kod nie działa. Proszę o radę co mogę z tym zrobić. Sprzedający nie jest w stanie mi pomóc @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Kika15985 Cześć. 🙂 Postaram się pomóc. Napisz mi proszę, gdzie próbujesz nadać paczkę? W punkcie Poczty Polskiej? Bo właśnie tam powinnaś nadać paczkę 🙂
Tak - próbowałam na poczcie i w żabkach, ponieważ na etykiecie było oznaczenie pocztex @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Kika15985 Paczka jest zarejestrowana w elektronicznym nadawcy, więc nie powinno być problemów z jej nadaniem na poczcie. Czy na poczcie przekazano Ci, że kod nie działa?
Zgadza się- otrzymałam taką informację i na poczcie i w żabce
@Kika15985 poprosiłam o kontakt z Tobą w wiadomości e-mail i wygenerowanie nowej etykiety. Poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas 🙂
Witam, @la_nika nadal nie otrzymałam maila. Do Allegro mam przypisany [edycja]
@Kika15985 Cześć 🙂 Wygenerowaliśmy dla Ciebie drugą etykietę, możesz ją pobrać ze swojego konta. Przejdź proszę do szczegółów zakupu w zakładce Kupione, a następnie kliknij [rozwiń szczegóły zwrotu]. 🙂
@nat_notteż miałem przypadek że paczka nie mogła być nadana w żabce, ale na poczcie poszło gładko 🙂
@barbudero bo żabki nie przyjmują takich paczek 🙂
Od 13 grudnia już przyjmują ale tylko od klientów indywidualnych.