Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kilka razy zwracałem produkty jednak pierwszy raz zdarza mi się, że sprzedający prosi o dosłanie pocztą podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Link:
https://after-sales.allegrostatic.com/after-sales-service-d2/d7be84bc-5408-42d2-8d0d-acf3ea02feba
Jak widać podpis wymagany jest tylko jeżeli formularz wysyłam pocztą.
Mogę wysłać to w formie elektronicznej bez podpisu aby znowu nie chodzić po pocztach? Ewentualnie wypełnione ręcznie z ręcznym podpisem, zeskanowane i odesłane na maila sprzedającego?
Czy sprzedający ma prawo żądać tylko i wyłącznie wersji papierowej?
@igor9329 Ten formularz który jest na Allegro w "kupione" wystarczy. Możesz także wysłać maila, nie musisz wysyłać pocztą , listem.
@igor9329 nie masz takiego obowiązku, wystarczy formularz zwrotu allegro, ewentualnie możesz go wypełnić podpisać zeskanować i wysłać na maila 🙂
@igor9329 Sprzedawca utrudnia Ci zwrot, niczego nie musisz dosyłać pocztą. Formularz zawrotu na Allegro wystarczy. Jeśli nadal będzie Ci stwarzał problem, otwórz Dyskusję, pracownik Allegro postawi go do pionu.
😁 kszyz ,żle spałaś, nie wspomniaj o mnie, nich cię nie obchodzi co ja piszę, odpowiadaj pytającemu, miłego, owocnego dnia, spędzonego jak zawsze, na kłótni z piszącymi tu.
Szeregowiec Ryan 🙂
@_HolaOla_ To zwróć jeszcze proszę uwagę na personalne, głupawe komentarze w postaci obrazków, które od kilku dni @mdrogeria dokleja do moich postów. Poszukaj dzisiejszych.
Poza tym, gdy Lew wprowadza w błąd lub nagminnie powtarza posty po innych, albo ciągle robi te same błędy językowe, to nie tylko można, ale moim zdaniem trzeba zwrócić mu uwagę.
@xyz96 Sprawą obrazków zajmę się jeszcze dziś i dokładnie to zweryfikuję. Gdyby jutro wciąż były widoczne obrazki, które według Ciebie łamią nasze zasady, zgłoś je proszę przez nadużycie. Natomiast nie będę sprawdzać poprawności językowej albo ortograficznej i biegać za użytkownikami AG ze słownikiem, a Ciebie bardzo proszę o nie komentowanie wpisów @LEW433.
@_HolaOla_ Jak to?? A inni mogą komentować niemal wszystkie moje wpisy codziennie i psy na mnie wieszać?? OJ!
@LEW433 @xyz96 @kostas11 Dziękuję za odpowiedzi. Rozumiem, że formularz zwrotu allegro, o którym mówicie to ten, do którego przechodzę wykonując krok po kroku te czynności:
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-poinformowac-sprzedajacego-o...
czyli generowany automatycznie po wypisaniu danych osobowych, adresu, konta bankowego. Z tego wynika, że plik pdf wygenerowany automatycznie powinien przyjść do sprzedającego w mailu. Rozumiem, że na tym sprawa powinna się zakończyć.
Sprzedający twierdzi, że będzie dyskutował o tym w poniedziałek ze swoim księgowym, który potrzebował do tej pory zawsze formularza w wersji fizycznej i to podpisanego, o którym wspomniałem w pierwszym poście. Twierdzi również, że jeśli księgowy uzna formularz zwrotu allegro za wystarczający to zwróci bezzwłocznie pieniądze.
@igor9329 Księgowy uzna, a jeśli nie uzna, popełni błąd.
@igor9329 Uzna, robi Ci trudności i już, wypiszesz ten formularz, a On ma Tobie, niezwłocznie zwrócić kasę.
@LEW433 Nie tylko niezwłocznie - w czasie do 14 dni od otrzymania formularza, może się jednak wstrzymać ze zwrotem do chwili otrzymania zwracanego towaru lub otrzymania potwierdzenia odesłania rzeczy.
Najpierw wypełniłem ten formularz, ukazał się numer zwrotu, adres zwrotny itd a dopiero po tych czynnościach odesłałem paczkę, więc nie mam pojęcia o co chodzi sprzedającemu.
Gdy poinformowałem go o wykonanych czynnościach z poradnika "Jak poinformować sprzedającego o zwrocie zakupu?" stwierdził, że nie wie jaki mail jest do niego generowany automatycznie i pouczał o doczytaniu jak działają zwroty. Ręce opadają. Dla mnie logiczne jest, że skoro coś kryje się pod "zwróć część lub całość zamówienia" to służy to dokonaniu zwrotu a nie czemuś innemu
@igor9329 Nie przejmuj się tym, wypełniłeś, wysłałeś, jak nie odda kasy otwórz mu dyskusję i zaraz odda:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Otworzyłem dyskusję. Sprzedający w dalszym ciągu utrudnia zwrot pieniędzy. Powołuje się na "Dodatkowe informacje", w których napisał że zwroty przyjmowane tylko jeśli towar jest nie uszkodzony i z załączonym paragonem i formularzem zwrotu. Przecież nawet nie ma obowiązku zwracania paragonu więc o czym on mówi?
@igor9329 Poproś w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro. To co pisze sprzedawca, to są klauzule zakazane przez UOKiK. Ta aukcja, a może wszystkie aukcje sprzedawcy są więc niezgodne z prawem i regulaminem Allegro. Po każdej odpowiedzi sprzedawcy, zwracaj się o pomoc do Allegro, do skutku. Napisz też, że masz zamiar wypełnić wniosek do Programu Ochrony Kupujących. To powinno zadziałać.
zaczął być agresywny i na siłę stara się udowodnić swoje racje zasłaniając się skarbówką. dlaczego mnie jako kupującego miałoby obchodzić czy rozlicza się z US czy sprzedaje jako osoba prywatna? mam nadzieję że ustawią go do pionu, bo póki co zachowuje się jak kompletny ignorant
@igor9329 Inni sprzedawcy sobie radzą bez formularza pisemnego , ten potrzebuje, dlaczego?