anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Funkcja PayPo zniknęła

cmuc2410
#7 Wielbiciel#

Kupiłem towary za kwotę około 110 zł przez system odroczonej płatności PayPo, wszystko przebiegło sprawnie i pomyślnie. Do wykorzystania na płatności PayPo wg informacji Allegro jest łącznie 300 złotych. Na moim koncie w ustawieniach płatności widnieje informacja że do momentu spłaty poprzedniego zamówienia pozostało mi jeszcze ~190 zł do wykorzystania na PayPo, czyli wszystko się zgadza. Niestety przy próbie złożenia jakiegokolwiek nowego zamówienia na dowolną kwotę (czy to 10, 40 czy 150 zł) nie widzę już opcji wyboru PayPo jako metody płatności. Próbowałem dodawać produkty z różnych kategorii (wiem, że przez PayPo nie można używać w niektórych działach) i na różne kwoty, za każdym razem opcji odroczonej płatności już nie było, po prostu zniknęła z listy. Dlaczego tak się stało?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Wiele osób dziś tu pisze o awarii, spróbuj później.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cmuc2410 pisz tutaj 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

sweetbaby81
#7 Wielbiciel#

Też tak miałam dzisiaj. Płatność poszła dopiero od 150 zł.

oznacz moderatorów