Funkcja PayPo zniknęła
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłem towary za kwotę około 110 zł przez system odroczonej płatności PayPo, wszystko przebiegło sprawnie i pomyślnie. Do wykorzystania na płatności PayPo wg informacji Allegro jest łącznie 300 złotych. Na moim koncie w ustawieniach płatności widnieje informacja że do momentu spłaty poprzedniego zamówienia pozostało mi jeszcze ~190 zł do wykorzystania na PayPo, czyli wszystko się zgadza. Niestety przy próbie złożenia jakiegokolwiek nowego zamówienia na dowolną kwotę (czy to 10, 40 czy 150 zł) nie widzę już opcji wyboru PayPo jako metody płatności. Próbowałem dodawać produkty z różnych kategorii (wiem, że przez PayPo nie można używać w niektórych działach) i na różne kwoty, za każdym razem opcji odroczonej płatności już nie było, po prostu zniknęła z listy. Dlaczego tak się stało?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiele osób dziś tu pisze o awarii, spróbuj później.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też tak miałam dzisiaj. Płatność poszła dopiero od 150 zł.