anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

GDZIE JEST NUMER PRZESYŁKI

jendrekk
#8 Zapaleniec#

Paczka zaginęła podczas zwrotu do sprzedającego. W Dyskusji pracownik Allegro zasugerował złożenie reklamacji. Żeby złożyć reklamację, muszę podać numer przesyłki, którego NIGDZIE NIE MA. Ani w mailu, ani na koncie allegro, ani nie jest to kod nadania, ani żaden inny numer. Zatem jak mogę zareklamować usługę? Gdzie jest ten przeklęty numer?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

LEW433
#21 Demiurg#

A T jesteś kupujący, sprzedający, a zwrot ze Smarem?

oznacz moderatorów

jendrekk
#8 Zapaleniec#

Ja jestem kupujący i chciałem zwrócić towar do sprzedającego. Tak, zwrot przez Smart. Mam numer zwrotu, ale nie mogę nigdzie znaleźć numeru przesyłki. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@jendrekk Nie musisz a wręcz nie należy przy takim zwrocie składać reklamacji u przewoźnika, potrzebne Ci problemy? Przy takim zwrocie stroną jest Allegro i sprzedający.

oznacz moderatorów

jendrekk
#8 Zapaleniec#

Zwrotu próbuję dokonać przez link, który podał mi pracownik Allegro w dyskusji, czyli tutaj: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ty jako kupujący nie składasz reklamacji do przewoźnika przy zwrocie ze Smartem, nie jesteś stroną, nie jesteś właścicielem po odstąpieniu od umowy zakupu, Smart jest to usługa Allegro i to Allegro albo sprzedający w takiej sytuacji składają rekalamcję u przewoźnika.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @jendrekk. Proszę, podaj numer zwracanego zamówienia.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jendrekk
#8 Zapaleniec#

Cześć, oto numery, którymi dysponuję:

numer zwrotu: Y8RZ/2024 

W trakcie Dyskusji dostałem taką informację:

[edycja]
21 października 2024 14:40
Niestety odział poinformował mnie, że nie udało się odnaleźć przesyłki AD000FIVD1. W związku z tym proponuję złożenie reklamacji przez poniższy formularz: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Bardzo Państwa przepraszam za zgubienie przesyłki.
 
 
Z kolei wczoraj próbowałem złożyć reklamację na powyższy numer, tj AD000FIVD1 i otrzymałem taką odpowiedź:
 
Miło mi poinformować, że prawidłowo doręczyliśmy przesyłkę nr AD000FIVD1 do wybranego punktu w dniu 13.08.2024 Paczka została odebrana 16.08.2024 Jeżeli reklamacja dotyczy zwrotu konsumenckiego to proszę o złożenie reklamacji na numer zwrotu. W związku z powyższym nie uznaję Twojej reklamacji, zgodnie z Regulaminem usługi "Allegro Delivery" § 9, punkt 18.
 
Także jest totalny chaos i nikt nic nie wie.
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@jendrekk niestety w systemie nie widzę numeru przesyłki zwrotnej - znajdziesz go na wygenerowanej etykiecie. 
Numer przesyłki AD000FIVD1, to numer paczki, która do Ciebie dotarła z zamówieniem. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jendrekk
#8 Zapaleniec#

A gdzie znajdę wygenerowaną etykietę? 

Gdybym miał numer przesyłki zwrotnej, to bym nie zakładał tego wątku 😅

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@jendrekk Daleś się wkręcić, nie słuchasz więc teraz pij to piwo.

oznacz moderatorów

jendrekk
#8 Zapaleniec#

O czy ty piszesz człowieku? W co się dałem wkręcić? Rozumiesz chociaż jedno zdanie z tego, co napisałem? Jak, według ciebie, nie jestem stroną w tej sprawie, skoro to ja nadałem przesyłkę, która zaginęła? W jaki sposób sprzedający ma brać za to odpowiedzialność?

Albo napisz coś z sensem, albo przestań się udzielać, bo tylko robisz zamieszanie.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@jendrekk w jaki sposób nadałeś przesyłkę zwrotną?

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jendrekk
#8 Zapaleniec#

Zaniosłem ją na stację Orlen i wręczyłem ekspedientce. Na paczce, zgodnie z instrukcją, napisałem markerem numer (5947589). Po dwóch czy trzech dniach ponownie pojawiłem się na stacji i ta sama pani kasjerka powiedziała mi, że kurier zabrał przesyłkę. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jendrekk Udało mi się ustalić numer przesyłki zwrotnej: AD001X4ER8. Ten numer podaj w formularzu reklamacyjnym. Mam nadzieję, że tym razem sprawę uda się szybko wyjaśnić.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jendrekk
#8 Zapaleniec#

Udało się. Dziękuję 🙂 

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Jaką etykietę? Etykietę sobie wydrukował kurier sam a kupujący napisał sam numer zwrotu i paczki wygenerowany przez was…

to wy po numerze paczki zawsze szukaliście właściwego numeru przesyłki 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

.

oznacz moderatorów