Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka zaginęła podczas zwrotu do sprzedającego. W Dyskusji pracownik Allegro zasugerował złożenie reklamacji. Żeby złożyć reklamację, muszę podać numer przesyłki, którego NIGDZIE NIE MA. Ani w mailu, ani na koncie allegro, ani nie jest to kod nadania, ani żaden inny numer. Zatem jak mogę zareklamować usługę? Gdzie jest ten przeklęty numer?
A T jesteś kupujący, sprzedający, a zwrot ze Smarem?
Ja jestem kupujący i chciałem zwrócić towar do sprzedającego. Tak, zwrot przez Smart. Mam numer zwrotu, ale nie mogę nigdzie znaleźć numeru przesyłki.
@jendrekk Nie musisz a wręcz nie należy przy takim zwrocie składać reklamacji u przewoźnika, potrzebne Ci problemy? Przy takim zwrocie stroną jest Allegro i sprzedający.
Zwrotu próbuję dokonać przez link, który podał mi pracownik Allegro w dyskusji, czyli tutaj: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Ty jako kupujący nie składasz reklamacji do przewoźnika przy zwrocie ze Smartem, nie jesteś stroną, nie jesteś właścicielem po odstąpieniu od umowy zakupu, Smart jest to usługa Allegro i to Allegro albo sprzedający w takiej sytuacji składają rekalamcję u przewoźnika.
Cześć, @jendrekk. Proszę, podaj numer zwracanego zamówienia.
Cześć, oto numery, którymi dysponuję:
numer zwrotu: Y8RZ/2024
W trakcie Dyskusji dostałem taką informację:
@jendrekk niestety w systemie nie widzę numeru przesyłki zwrotnej - znajdziesz go na wygenerowanej etykiecie.
Numer przesyłki AD000FIVD1, to numer paczki, która do Ciebie dotarła z zamówieniem.
A gdzie znajdę wygenerowaną etykietę?
Gdybym miał numer przesyłki zwrotnej, to bym nie zakładał tego wątku 😅
@jendrekk Daleś się wkręcić, nie słuchasz więc teraz pij to piwo.
O czy ty piszesz człowieku? W co się dałem wkręcić? Rozumiesz chociaż jedno zdanie z tego, co napisałem? Jak, według ciebie, nie jestem stroną w tej sprawie, skoro to ja nadałem przesyłkę, która zaginęła? W jaki sposób sprzedający ma brać za to odpowiedzialność?
Albo napisz coś z sensem, albo przestań się udzielać, bo tylko robisz zamieszanie.
@jendrekk w jaki sposób nadałeś przesyłkę zwrotną?
Zaniosłem ją na stację Orlen i wręczyłem ekspedientce. Na paczce, zgodnie z instrukcją, napisałem markerem numer (5947589). Po dwóch czy trzech dniach ponownie pojawiłem się na stacji i ta sama pani kasjerka powiedziała mi, że kurier zabrał przesyłkę.
@jendrekk Udało mi się ustalić numer przesyłki zwrotnej: AD001X4ER8. Ten numer podaj w formularzu reklamacyjnym. Mam nadzieję, że tym razem sprawę uda się szybko wyjaśnić.
Udało się. Dziękuję 🙂
Jaką etykietę? Etykietę sobie wydrukował kurier sam a kupujący napisał sam numer zwrotu i paczki wygenerowany przez was…
to wy po numerze paczki zawsze szukaliście właściwego numeru przesyłki
.