Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem 2 komputery, termin dostawy był 150 dni na co się zgodziłem świadomie, mineło już ponad 180 dni a sprzedający mnie zbywa że już zaraz itd...... . Gdzie to mogę zgłosić bo jak chciałem to w dostępnym formularzu nie ma już takiej możliwości brak tej aukcji do wyboru a bez tego nie mogę zgłosić.
@misiator Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi? Skontaktujemy się ze sprzedającym
Dzień dobry Od sprzedającego CAR4VIP w sierpniu kupiłem dwa komputery: 1. 2 sierpnia 2022 aukcja numer 10646331278 Apple IMAC Retina 2. 30 sierpnia 2022 aukcja numer 10043426755 Apple MAC Mini realizacja zakupu w aukcji była 150 dni o czym miałem świadomość, ale minęło 190 dni i komputerów nie otrzymałem.,
@misiator dziękuję! Poprosiłam już o kontakt ze sprzedającym w tej sprawie.
zgłosiłem przez zamówioną rozmowę telefoniczną do allegro problem do allegro protekt, mam czekać na kontakt mailowy
@misiator jak nie możesz otworzyć dyskusji to napisz do allegro przez ten formularz
Niestety nie mogę z tego skorzystać bo nie mam do wyboru tych towarów z listy , bo jest ponad 6 miesięcy i ich na liście dostępnych do wyboru nie ma.
@serwis-texas wciąż można się z nami skontaktować i pomagamy w przypadku starszych zakupów. Zgłosiłam też sugestię, aby lista zakupów, która pojawia się przy formularzu kontaktowym zawierała też starsze zakupy.
Mnie ten gość też oszukał, a był promowany podczas Allegro Days więc spory niesmak można poczuć. Dodatkowo czekanie na rozpatrzenie wniosków Allegro Protect coraz bardziej się przedłuża a sytuacja jest oczywista - ten sprzedawca oszukał nie tylko mnie ale kilkuset (albo więcej) innych kupujących.
Jak mam to zgłosić jak nie ma tych produktów na liście, najstarsze są z 20 listopada 2022 a nie z sierpnia ???
Ja otwierałem dyskusje z poziomu zamówienia. Potem standardowa procedura czyli zwodzenie mnie przez sprzedawcę typu "będzie we wtorek info" albo "paczka jest w drodze do WAW"... Po 14 dniach mogłem oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot w programie Allegro Protect.
No ja nie mogę rozpocząć dyskusji bo miałem problem z fakturą od niego i w taki sposób wykorzystałem dyskusje, a teraz bezczelnie się ze mnie nabija że mogę sobie do allegro pisać bo dyskusji nie rozpocznę, a moderatorka mi pisze że się z nim skontaktuje, a wystarczy wydłużyć czas zakupów objętych ochroną a nie tylko do listopada 2022. Sytuacja patowa.
Jest jeszcze tu możliwość: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Nie mogę z nim rozpocząć dyskusji , bo wcześniej z tego korzystałem przy wystawianiu faktury , dotyczy obu zakupów
@misiator ok, rozumiem, poprosiłam o pomoc w tej sprawie, skontaktujemy się ze sprzedającym.
Jeżeli nie możesz otworzyć dyskusji to zgłaszasz problem tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
ok, ale nie mogę wybrać zakupu którego to dotyczy bo najstarsze są z 20 listopada 2022 a zakup był z końca sierpnia i tu jest problem
A na mailu?