Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chcę złożyć skargę za obelgi otrzymane od jednego z Allegro sprzedawców. Nie podobało mi się, że ciągle otrzymywałem od tego sprzedawcy towar z uszkodzonym opakowaniem. A ponieważ towary są sypkie, to raz po raz sprawiało mi to niedogodności. Zostawiłam odpowiednią recenzję. Odpowiedź sprzedawcy zaskoczyła mnie nieprzyjemnie:
"Jeszcze nie ma lata w pełni a już słonce ci mózg wypaliło "
|
Dzień dobry, @Client:93432221.
Wykorzystywanie dostępnych na Allegro danych do rozsyłania spamu czy obraźliwych wiadomości jest niedozwolone. Zgłoś chamskie zachowanie sprzedawcy korzystając z tej instrukcji: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/regulamin-allegro/jak-zglosic-spam-obrazliwe-wiadomosci-i-in...
Jeśli jest to odpowiedź na komentarz to ja bym nigdzie nie zgłaszał. Sam sobie zaszkodził w ten sposób odpowiadając.
Nikt inny na całym Allegro nie ma takiego towaru jak ten sprzedawca? Po co zamawiać kolejne razy skoro opakowania ciągle były uszkodzone? 😊
Bo jest jeszcze jedno kryterium. Takie najważniejsze. Takie za które ludzie dadzą się pokroić, zniosą wszystkie bóle, przetrwają wszystko 🤣
Sprzedawcę też obowiązują jakieś standardy, uszkodzenie opakowania powinno być oznaczone w treści ogłoszenia. Konsument ma prawo wybrać sprzedawcę jakiego chce i ma prawo wyrazić opinię o powtarzającym się problemie.
Jakby to była firma typu Marek Media to nie mielibyśmy takiej gadki, że ktoś mógł kupić gdzie indziej 🙂
Biorąc pod uwagę obowiązujące na tym forum standardy można by powiedzieć, że sprzedawca wyraził się bardzo elegancko i uprzejmie.
@Client:98572120 Nie wiemy czy ów sprzedawca tak się wyraził, nie można zweryfikować tego, zdjęcie niby jakieś jest, ale nie widoczne, nie znamy stanowiska drugiej strony.
Ot takie dyrdymały.
@Client:93432221, czy mogę Cię prosić o wysłanie tego zrzutu ekranu wraz z widocznym loginem Sprzedającego na adres mejlowy: spolecznosc@allegro.pl?
Dziękuję bardzo. Wyślę całą naszą korespondencję.
Ten użytkownik 20,(żaba) niech lepiej spojrzy w lustro a nie wypisuje dyrdymały.😛
@Client:93432221, bardzo Ci dziękuję, potwierdzam otrzymanie korespondencji. Wysłaliśmy upomnienie Sprzedającemu. Mam nadzieję, że taka sytuacja już się nie powtórzy. 🙂