Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrocilem towar za ktory placilem karta. Podalem przy tym numery banku o tradycyjny przelew. Pieniedzy nie mam, a minal juz tydzien. Wszedzie gdzie szukam pomocy odsyla mnie do gotowych odpowiedzi, albo chat bota. Czy moglby ktos dac namiar gdzie sie udac z tym problemem ?
@August_1963 pytaj sprzedawcy , aczkolwiek zgodnie z zapiem w UK. ma na zwrot 14 dni od odstąpienia od umowy .
@August_1963 Cześć. Podaj mi numer zamówienia, które zwróciłeś.
NR ZWROTU
aee7092c-93d0-11ec-a977-fbff20dabb71
Pytalem sprzedawcy mowi ze zwrocone. Na allegro tez mam zwrocone. Wiec nie wiem po prostu, czy mam jeszcze czekac, czy juz po wszystkim. Jest to moj pierwszy zwrot w zyciu no i troche panikuje, bo mozna powiedziec, ze sie tego obawialem. Aczekolwiek to nie jest duza suma, zeby dramatyzowac.
@August_1963 masz numer zwrotu ,pytaj w banku , czasem zawiśnie i trzeba ręcznie odklikać.
@August_1963 Nie mam dostępu do numeru zwrotu, dlatego poprosiłam Cię o numer zamówienia (do znalezienia w szczegółach zakupu). Jeśli jednak to Twój pierwszy zwrot, to domyślam się, że chodzi o zamówienie numer 07525281-8f1a-11ec-af14-51a240e34494.
Zwrot za ten przedmiot został zlecony 22 lutego, czyli tydzień temu. Sprawdź proszę dokładnie konto, z którego opłaciłeś zamówienie. Opłaciłeś zamówienie za pomocą Apple Pay, zatem środki powinny znaleźć się na karcie podpiętej do usługi. Jeśli nie możesz zlokalizować wpłaty, skontaktuj się z bankiem (wydawcą karty).
Faktycznie okazalo sie, ze „zawislo” w banku. Problem byl przez „zasilenie konta karta”. Takze temat zamkniety dzieki za pomoc pozdrawiam!