anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie składam reklamację do sprzedawcy czy do przewoźnika ??

magic_toys1987
#7 Wielbiciel#

- Zamówiłem towar 

- przyszedł niekompletny 

- sprzedawca kazał mi zlożyć do przewoźnika 

- gdy zadzwoniłem do przewoźnika było to conajmniej 2 lub 3 krotnie udzielił mi informacji , że reklamacje składam do sprzedawcy 

- złozyłem reklamację do sprzedawcy - czym go rozłościłem 

- pracownicy allegro tez mi napisali abym złożył do przewoźnika 

- kilka różnych w tym czasie  telefonów do prawników którzy udzielili mi tych samych informacji , że przewoźnik dobrze mi powiedział i że bardzo dobrze zrobiłem 

- podałem te osoby z imienia i nazwiska bo sobie zapisywałem rozmowy 

- mineło ponad dwa tygodnie jestem bez brakującego towaru ani żadnego zwrotu 

- mało tego allegro uznało , że dyskusja zakończona i rozwiązana 

Może ktoś mądrzejszy mi teraz powie co by zrobił w ww sytuacji ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

az1rael
#21 Demiurg#

W smarcie stronami reklamcji sa odbiorca i allegro te 2 str mogą złożyć reklamację do przewoźnika... kupiłeś od firmy czy osoby prywatnej?

oznacz moderatorów

magic_toys1987
#7 Wielbiciel#

Zakup mam od firmy .

- Zastanawia mnie dodatkowo lekceważace postepowanie pracowników allegro , w dyskusji zadawałem szereg pytań a odpowiedźi praktycznie żadne albo lakoniczne nie dotyczące pytań  i za każdym razem kto inny odpowiada . Jak dla mnie brak chęci z ich strony . Nie wiem może pytania jakieś niewygodne , nie miałem takiej sytuacji więc ciężko powiedzieć ale tak to wyglada.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@magic_toys1987  Do przewoźnika zgłaszasz zły stan dostarczonej przesyłki i  spisujesz "protokół szkody".  To na wypadek gdyby było  podejrzenie  uszkodzenia zawartości paczki.

Natomiast ani ty ani przewoźnik nie wie co było zapakowane w paczce, więc za reklamację ilościową odpowiada sprzedający, tylko on wie co zapakował i ile zapakował.

Zgłaszanie reklamacji kompletności do przewoźnika jest bez sensu, przewoźnik nie pakował i nie powinien wiedzieć co było w środku.

Prawdopodobnie trafiłeś na zaufanego sprzedawcę Allegro,  oni zawsze mają rację....

Od decyzji odmownej powinieneś się odwoływać.

oznacz moderatorów

magic_toys1987
#7 Wielbiciel#

od decyzji odwoływać się ale od której ?? 

Sprzedawca zablokował mnie i jednoznacznie stwierdził , że dlatego że nie złozyłem reklamacji do przewoźnika , że mogę zakąłdać pozew do sądu i z rzecznikiem też nie ma zamiaru rozmawiać . 

Dla mnie sprawa ma drugie dno bo jeszcze dziś rozmawiałem z prawnikiem z biura  praw konsumenta i stwierdził , że jest to celowe działanie sprzedawcy aby uniknąć odpowiedzialności a postępowanie allegro , że samo postanowiło uznać spór za rozwiązany jest conajmniej nie poważne ale też celowe . 

Zrobiłem bardzo dobrze i mam nie słuchać sprzedawcy , że mnie do czegoś nakłania bo jest to jego celowe działanie a powoływanie się bez przepisów na prawo pocztowe to jest taka zagrywka . Mam już nigdzie się nie odwoływać i reklamować złożyć wniosek o interwenckje do powiatowego rzecznika bo widać celowe działanie aby uniknąć odpowiedzilaności  .

oznacz moderatorów

magic_toys1987
#7 Wielbiciel#

- napisałem do allegro , że zostałem wyzwany w dyskusji przez sprzedawcę

- dlaczego sprzedający nie odnosi sie do dyskusji przez kilka dni itp 

- zero odpowiedźi żadnej od osób z allegro 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@magic_toys1987 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@magic_toys1987 zakup od firmy czy osoby prywatnej ? spisałeś protokół rozbieżności - ubytku w paczce ? jak nie to odebrałeś towar bez uwag, co zwalnia sprzedawcę z odpowiedzialności o ile była to kradzież w transporcie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów