anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie zgłosić brak zwrotu środków od sprzedawcy za anulowany zakup?

MAMY ROZWIĄZANIE!
arek34_2008
#2 Obserwator#

Dzień dobry, kupiłem jakiś czas temu części samochodowe, za które zapłaciłem z góry. Po jakimś czasie sprzedawca skontaktował się ze mną, że nie ma części na stanie i żebym anulował zakup, a on zwróci mi wtedy pieniądze. Niestety pomimo upływu ponad 14 dni nie mam pieniędzy na koncie. Kontaktowałem się ze sprzedawca, teoretycznie zlecił mi przelew kilka dni temu, ale dziwnym trafem nie ma ich dalej na moim koncie. Mowa o transakcji:

2f9c09b1-cd38-11eb-8fee-c3a9aa363b71

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

@arek34_2008 Anulowałeś zakup w zakładce Moje zakupy?

Był mail od Allegro o zwrocie wpłaty? Jeśli nie było, sprzedawca nie zwrócił. Poproś teraz o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat i szybko pieniądze odda.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@arek34_2008 A kiedy minęło to 14 dni, może weekend i przyjdą po niedzieli, po zwrocie środków od sprzedawcy ALL wysyła do Ciebie maila. Nie ma wiadomości, nie zwrócił, anulowałeś zakup więc dyskusji nie otworzysz(trzeba było zrobić zwrot), możesz napisać i dostanie stosowny komunikat: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów