Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa dotyczy, problemów z kolejną reklamacją dotycząca przedmiotu: Etui MAGNETYCZNE OXYGEN 2 SZKŁA do Huawei NOVA 5T. Opiszę w skrócie...Pierwsze etui zostało wymienione, niestety kolejny raz etui popękało, zwróciłam się do sprzedającego o ponowną reklamację. Tym razem sprzedający, zaproponował wymianę na inne etui, ale maja one inna cenę, napisałam..."Przepraszam, etui kupowałam za 55zł", sprzedający: "Ale otrzymali juz Państwo od nas 1 etui w ramach reklamacji, teraz mamy wysłac Państwu drugie i jeszcze zwracać różnicę w cenie? Proponujemy wysyłkę innego rodzaju etui, które jest owszem tańsze w naszej ofercie - ale jest to 2 reklamacja nie z naszej winy, idziemy Państwu na ręke - uszkodzenie mechaniczne nie jest podstawą do reklamacji., dlatego proponujemy (choć wcale nie musimy) wysyłkę innego rodzaju etui, które nie jest szklane." Gdzie można zgłosic zaistniałam sytuacje?
@bajdia Dyskusję otworzyłeś? https://allegro.pl/dyskusje/nowa Otwórz, tam zgłoś problem i po 24 godzinach poproś o pomoc Allegro. Sprzedawca ma obowiązek wypowiadać się w Dyskusji. Jeżeli to nie przyniesie rozwiązania problemu, wypełnij wniosek o rekompensatę z POK; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Jeśli to zakup od firmy-sklepu, przy drugiej reklamacji możesz odstąpić od umowy i żądać zwrotu wszystkich kosztów.
Niestety nie mogę założyć dyskusji, czas minął. To była druga reklamacja, zakup miał miejsce 26 cze 2020. Na szczęście pomógł Rzecznik Konsumentów, wystosowałam odpowiednia formułę...zostało wysłane nowe etui.
@bajdia, przykro mi, że znalazłaś się w takiej sytuacji. Tak jak mówi @xyz96: masz możliwość założenia Dyskusji Sprzedającemu. Narzędzie to pozwoli Ci w jednym miejscu opisać całą sytuację, zamieścić konieczne załączniki oraz w razie potrzeby - uzyskać od nas pomoc. Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie rozwiązać.
Dzisiejsza wiadomość od firmy [edycja]: "Dzień dobry, reklamacja została Panu uznana dwukrotnie, choć nie było do tego podstaw. Nie obawiamy się ani rzecznika ani Allegro, ponieważ z naszej strony została wykonana należycie reklamacja. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy Panu miłego dnia".
Zamiast Pani to jest Pan. Nie wiem o czym to świadczy?
Ta firma ma 315 negatywnych opinii, jak to możliwe ze jeszcze jest na allegro?