Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o pomoc i podpowiedź co mam zrobić w przypadku gdy PŁATNOŚĆ NIEUDANA pojawia się PRZY WYSZTKICH moich zakupach niezależnie od SPRZEDAJĄCEGO.
Czy ktoś mnie zablokował?
Nie wiem co się mogło stać że PONÓW PŁATNOŚĆ nie pomaga i nadal płatność nieudana zarówno z konta na stronie jak i z aplikacji w telefonie.
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
M.
Może masz limit wykorzystany w banku? Raczej tam szukał bym rozwiązania.
Nie mam aż takiego limitu dziennego / miesięcznego - a transakcja 40 zł powinna przejść bez problemów, więc nie wiem co dalej począć
nowa_badzia_82 do sprawa banku , udaj się do najbliższej placówki lub zadzwoń na infolinię . Byc może nie masz odpowiedniej umowy .
@nowa_badzia_82 Jak płacisz? Zmień metodę płatności.
Zmieniłam płatność na przelew tradycyjny i płatność ROZPOCZĘTA, dziękuję za pomoc !
Ale czy teraz zawsze tak będę musiała płacić ? czemu nie zadziałał przelew z banku ?
@nowa_badzia_82 Nie wiem, jeśli w banku wszystko jest ok, płatności powinny przechodzić. Gdy płacisz z banku gdzieś poza Allegro, płatności przechodzą?
Dopóki tego nie wyjaśnisz z bankiem z i Allegro, płać tradycyjnym, dochodzą w nieco dłuższym czasie, ale dochodzą 🙂