anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność nieudana przy każdych zakupach niezależnie od sprzedającego, ponów płatność nie pomaga

MAMY ROZWIĄZANIE!
nowa_badzia_82
#2 Obserwator#

Witam,

Proszę o pomoc i podpowiedź co mam zrobić w przypadku gdy PŁATNOŚĆ NIEUDANA pojawia się PRZY WYSZTKICH moich zakupach niezależnie od SPRZEDAJĄCEGO.

Czy ktoś mnie zablokował?

Nie wiem co się mogło stać że PONÓW PŁATNOŚĆ nie pomaga i nadal płatność nieudana zarówno z konta na stronie jak i z aplikacji w telefonie.

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,

M.

 

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Może masz limit wykorzystany w banku? Raczej tam szukał bym rozwiązania.

oznacz moderatorów
nowa_badzia_82
#2 Obserwator#

Nie mam aż takiego limitu dziennego / miesięcznego - a transakcja 40 zł powinna przejść bez problemów, więc nie wiem co dalej począć

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

nowa_badzia_82 do sprawa banku , udaj się do najbliższej placówki lub zadzwoń na infolinię . Byc może nie masz odpowiedniej umowy .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@nowa_badzia_82 Jak płacisz? Zmień metodę płatności.

oznacz moderatorów
nowa_badzia_82
#2 Obserwator#

Zmieniłam płatność na przelew tradycyjny i płatność ROZPOCZĘTA, dziękuję za pomoc !

Ale czy teraz zawsze tak będę musiała płacić ? czemu nie zadziałał przelew z banku ?

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@nowa_badzia_82 Nie wiem, jeśli w banku wszystko jest ok, płatności powinny przechodzić. Gdy płacisz z banku gdzieś poza Allegro, płatności przechodzą?

Dopóki tego nie wyjaśnisz z bankiem z i Allegro, płać tradycyjnym, dochodzą w nieco dłuższym czasie, ale dochodzą 🙂

oznacz moderatorów