Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dokonałem zwrotu towaru. Sprzedawca wysłał mi email z informacją, że dokonał zwrotu środków a było to 29 czerwca. Do tej pory zwrotu nie otrzymałem. Jak sprawdzić co ze środkami. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Jeśli dokonał zwrotu przez payu powinieneś otrzymać informację od allegro ,, sprzedający - tu nick -zwrócił twoją wpłatę ,, Jeśli takiej informacjie nie masz wskrzynce e-mail otwieraj dyskusję i domagaj się natychmiastowego zwrotu środków .,
@Driv Informację o zwrocie otrzymasz od Allegro na maila a nie od sprzedającego.Rozpocznij dyskusję z sprzedającym i będzie musiał w ciągu 24 godz odpowiedzieć a możesz także poprosić pracownika Allegro o pomoc; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Witam,
faktycznie otrzymałem informacje z allegro o zwrocie. Nie zmienia to faktu, że środków brak. Szkoda sprzedawcy bo wydaje się uczciwy i chyba nie potrzebnie założyłem dyskusję. Jak teraz zapytać allegro?
@Driv Można zapytać tutaj 🙂 Dokładnie zweryfikujemy tę transakcję i wrócę do Ciebie z wiadomością, jak tylko uzyskam więcej informacji w tej sprawie.
To samo mam mimo informacji z allegro środki nie zostały zwrócone na konto powiązane z kartą z której nastąpiła płatność. Wkurza to mnie gdy kupujący płaci przez payU kartą środki natychmiast trafiają na konto sprzedającego. Natomiast po zwrocie pieniędzy przez sprzedającego payU przetrzymuje je dzień dwa i dużo dłużej a przecież otrzymując informację na meila o zwróconych pieniądzach za zwrot powinien od razu je wpłacić na konto na które ma nastąpić zwrot a nie przetrzymywać czerpiąc z tego zysk.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
ja otrzymałem 14.06.2021r. od Allegro maila o tym że sprzedawca dokonał zwrotu pieniędzy, aktualnie mamy 8.07.2021r. A pieniędzy jak nie było tak nie ma, a niestety nie mam pojęcia gdzie napisać w tej sprawie
@Client:50528527 potwierdzam, również widzę ten zwrot 16.06.2021r. Sprawdź proszę ponownie numer rachunku, do którego masz przypisaną kartę MasterCard. Powinny być dwie wpłaty na kwoty 289.99 zł i 19,99 zł (za koszt wysyłki).
sprawdziłem, i niestety pieniądzu nie ma na koncie z którym jest połączona karta, nw czy wpływ na to może może mieć fakt że to jest konto w aplikacji Twisto.
@Client:50528527 poprosiłam o wysłanie do Ciebie potwierdzenia zwrotu wpłaty z PayU. Gdy je otrzymasz, skontaktuj się proszę z Twisto, ponieważ to oni powinni móc pomóc Ci zlokalizować zwrot. My możemy potwierdzić, że sprzedający zwrócił wpłatę.
@Client:50528527
Skorzystałeś z kredytu w Twisto, a nie z własnego pieniądza ?
Zwrot nie wróci w pieniądzu.
Ja nie chce dostać tych pieniędzy dla siebie, tylko żeby te pieniądze które mają zostać mi zwrócone, opłaciły rachunek z Twisto z którego była wykonana transakcja, ale już ten rachunek na Twisto opłaciłem ze swoich pieniędzy bo zbliżał się termin spłaty i co teraz z moimi pieniędzmi ?
@Client:50528527, czy kontaktowałeś się z Twisto, tak jak radziła @la_nika? 10 lipca otrzymałeś od nas potwierdzenie zwrotu wykonanego przez Sprzedającego.
W sytuacji, gdy zakup został opłacony kartą Twisto, powinieneś skontaktować się z wydawcą karty oraz pokazać potwierdzenie zwrotu, które otrzymałeś, aby zlokalizować zwrot.
ja również mam około 10 zwrotów które są potwierdzone meilem że pieniądze zostały zwrócone przez sprzedawce do allegro a pieniądze nie wpłyneły z konta allegro na moje konto.
gdzie mam się z ty udać ?
@Driv Przypadkiem nie masz ich tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji ?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Driv Z uwagi na to, że to zamówienie opłaciłeś kartą, sprawdź proszę dokładnie swój rachunek bankowy lub rachunek karty kredytowej i zwróć proszę szczególną uwagę na okolice daty zakupu, czyli 20.06.
Witam. Mam dokładnie ten sam problem. Otrzymałem e-mail z info o zwrocie od Alle, ale środków nie ma ani na koncie ani na karcie kredytowej. Dane w moim koncie się zgadzają. Z góry dziękuję za pomoc.
Dodam, że nie ma ich też w żadnej z możliwych zakładek wymienionych wyżej.
@FunPS2Fun Taki zwrot trwa 3 dni robocze. Jeśli ten czas minął, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@FunPS2Fun kiedy dostałeś maila, tam masz również instrukcje gdzie trafi kasa 🙂