Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdzie, do licha jest przycisk Anuluj w zakładce Szczegóły w Moich zakupach?
NIE MA !
Nie musi być. Jeśli chcesz zrezygnować, masz trzy opcje, każda jest tak samo ważna.
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Świetnie! Nareszcie ktoś NORMALNIE, tj. wyczerpująco 🙂 wytłumaczył.
Pozdrawiam -
@Exyzoo możliwość anulowania zamówienia jest dostępna przy zakupach od kont firmowych do momentu kiedy Sprzedający nie zmieni statusu zamówienia na w realizacji, przygotowane do wysyłki lub wysłane oraz dopóki nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki, które zamówienie chciałabyś anulować?
Jeśli jest możliwość anulowania zamówienia, wygląda to tak:
Najlepiej na przyszłość dobrze się zastanowić przed zakupem czy jest to akurat to co potrzebujesz a potem szukać ratunku i utrudniać pracę sprzedawcy.
He, he, he - moralista !