anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Google Pay-brak kwoty dostawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś ma ostatnio lub miał i udało się rozwiązać taki problem.? Gdy chce kupić jakieś produkty i zapłacić nimi poprzez Google pay to w ostatnim oknie już potwierdzenia zapłaty kwota która widnieje to kwota samych produktów bez kosztów dostawy. Czy to normalne? Czy kupować w ten sposób? Czy taka paczka dojdzie.

Zakupy robię przez aplikacje mobilna telefon to Samsung Galaxy a7

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@EwelinaCz99 Jesteś pewna, że nie masz darmowej dostawy w ramach Allegro Smart?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

Napewno nie mam, tym bardziej że płacąc np blikiem normalnie kwota dostawy jest ujęta, problem jest tylko przy płaceniu za pomocą Google pay i zastanawiam się z czego to wynika, wątpię aby była to jakaś promocja, aczkolwiek mogę się mylić..

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@EwelinaCz99 Prześlij mi zrzuty ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas próby zapłaty. Przekażę to zgłoszenie do konsultacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

Nie mogę zrobić zrzutu ostatniego etapu ponieważ wyskakuje komunikat że zawiera informacje prywatne. Tam są dane odnośnie mojej karty płatniczej i pewnie dlatego nie można zrobić zrzutu.

Dodam że zmieniłam wczoraj telefon na nowy i nadal w ostatnim kroku zapłaty przez Google Pay widnieje kwota bez kosztów dostawy.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@EwelinaCz99 Niestety bez zrzutu lub czytelnego zdjęcia nie mogę przekazać zgłoszenia do zespołu technicznego.

Rozumiem, że kwota, którą widzisz, nie zawiera kosztów dostawy. Czy kwota, która jest faktycznie pobierana z rachunku, również jest niższa?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

Niestety ale nie chcę wstawić mi się zdjęcie, chyba że mogę poprosić o maila to wyślę w ten sposób bo tu nie idzie, nie wiem jaka jest kwota po dokonaniu zakupu ponieważ przez ten błąd wstrzymałam się z zakupem z obawy że wydam pieniądze a towar do mnie nie dojdzie.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@EwelinaCz99 Zdjęcie możesz wysłać na adres spolecznosc@allegro.pl

Spróbuj opłacić to zamówienie. Jeśli sprzedający nie wyśle Ci towaru, będzie musiał zwrócić wpłatę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

@nat_not wysłałam zdjęcia mail-em. Narazie jednak wstrzymam się z zamówieniem tego przedmiotu.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@EwelinaCz99 W takim razie podaj mi jeszcze linki do ofert, w których chcesz dokonać zakupu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

Zobacz ofertę:
https://allegro.pl/oferta/lampa-wiszaca-sufitowa-zyrandol-brylant-led-10414729988
Zobacz ofertę:
https://allegro.pl/oferta/lampa-wiszaca-sufitowa-zyrandol-brylant-led-8046786324

Te dwie lampy. A w e-mailu są zdjęcia z próbą zakupu, z dwóch ostatnich kroków zakupu gdzie ceny są sprzeczne.

oznacz moderatorów
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

Dodam jeszcze że sprawdzałam na innych przedmiotach tak z czystej ciekawości i również przy wyborze sposobu płatności przez Google Pay kwoty są bez kosztów dostawy, więc wydaje mi się że to niezależne od którego sprzedawcy i jaki przedmiot kupuje, zawsze przy wyborze sposobu przez Google Pay....

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@EwelinaCz99 W dziele technicznym nie udało się powtórzyć zgłaszanego przez Ciebie błędu. W tej sytuacji sugeruję odinstalowanie aplikacji Allegro i jej ponowne zainstalowanie. Jeśli to nie pomoże, zrób to samo z Google Pay (usuń dane aplikacji).

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

Ok za chwilę to zrobię i dam znać czy działa.

oznacz moderatorów
EwelinaCz99
#7 Wielbiciel#

Zrobiłam wszystko ale nie sprawdzę bo wczoraj zakupiłam Smart i teraz i tak dostawy będą darmowe. Więc można zamknąć temat

oznacz moderatorów