Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o informację, czy ktoś z Państwa miał problem z reklamacją z girmy [edycja]? Zakupiłam u nich smartwacha. Nosiłam go w te upały. Prawdopodobnie się przegrzał i przestał działać. Zgłosiłam reklamację. Wysłałam towar do sprzedawcy wraz z jdgo formularzem reklamacyjnym. Po 10 dniach otrzymałam informację, że wada istnieje i zegarek został wysłany do serwisu w celu sprawdzenia. Po 20 dniach otrzymałam odpowiedź, że reklamacja nieuznana z powodu zalania. Ja jestem pewna, że nic takiego nie miało miejsca j odwołałam się od decyzji. Sprzedawca mnie zignorował. Nie mając zegarka, nie jestem w stanie udowodnić mojej racji. Dlatego po raz drugi odwołałam się podając powód przekroczenia terminu rozpatrzenia reklamacji. Było to 20 dni, a nie 14. Sprzedawca twierdzi, że informacja o przekazaniu zegarka do serwisu stanowi ustosunkowanie się do mojej reklamacji. Wg mnie wiążąca jest data, kuedy przesłał nieuznanie tej reklamacji. Otworzyłam dyskusję ze sprzedającym, ale on nadal obstaje przy swoim zdaniu. Allegro, pomimo przesłania na ich prośbę całej korespondencji, nie odpowiada.
Czy ktoś miał podobny problem? Jak go rozwiązać? Czy można polubownie lub za pomocą allegro? I kto ma rację - ja czy sprzedawca?
Czytając opinie o nim okazuje się, że nie jestem jedyna.
Z góry dziękuję za pomoc.
@Client:103642475 bo wyczerpał definicję ustosunkowania się potwierdził istnienie wady nie potwierdził natomiast że zgadza się lub odrzuca roszczenie bo go nie było i tu jest pies pogrzebany
Tak. Zgadza się. Allegro uznało moją stronę, że ta informacja nie jest ustosunkowaniem się do reklamacji w myśl art 561 5 KC. Generalnie, sprzedający przyjął stanowisko allegro, niby aby skończyć dyskusję, ale raczej nie ma argumentów. Czekam na jego propozycję roztrzygnięcia reklamacji 💪💪💪💪
@Client:103642475 nie będę używał ostrych słów , ale powiem tylko jedno - allegro zawsze stanie po stronie kupującego czy jest to zgodne z prawem czy nie , a systemem jaśkości wymusi na sprzedawcy pro-konsumenckie rozwiązanie problemu ... resztę dopowiedz sobie sama .
Nie bardzo rozumiem Twoją złość. Sprzedający nie miał absolutnie żadnych zastrzeżeń co do tego, że była to rękojmia. Że miał 14 dni. Z resztą miał to ujęte w warunkach reklamacji, a ja właśnie ją składałam. Miał problem z udowodnieniem, że jego odpowiedź była ustosunkowaniem się do reklamacji. O to chodziło. On uważał, że tak. A ja, że nie. Potwierdziłam to jeszcze wczoraj u radcy prawnego u siebie w pracy. Nie chciałam iść fo sądu ze względu na czas, stąd moje pytanie na tym forum. Sprzedawca odpowiadając na reklamację musi odpowiedzieć tak lub nie. Nie ma nic pośredniego. Tak samo uważa allegro. I nie dlatego, że stanęło po stronie kupującego. Tak po prostu być musi. Nie ma innej możliwości. Moja reklamacja została uznana, zegarek jest w naprawie.
Mimo wszystko dziękuję za pomoc 😉.
Czekaj na rozwój dyskusji, nic Ci nie da dyskusja tu.