anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gwarancja

MAMY ROZWIĄZANIE!
eter_ek
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam szczoteczkę elektryczną od sprzedawcy poprzez Allegro około 8 miesięcy temu. Szczoteczka przestała działać. Zwróciłam się do sprzedawcy w ramach gwarancji o wymianę/naprawę. Sprzedawca chce ,żebym złożyła reklamację bezpośrednio w serwisie producenta lub rekomenduje wysłanie towaru do jakiegoś serwisu NIKU w Poznaniu. Moje pytanie brzmi, kto w tym wypadku powinien zajmować się tą gwarancją i ponosić koszty wysyłek - ja, jako właściciel przedmiotu, czy sprzedawca , od którego kupiłam towar (towar jest jeszcze na gwarancji)?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@eter_ek Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję. Bedzie musiał przedstawić w niej swoje stanowisko. Jeśli nie uda Wam się porozumieć, pracownik Allegro włączy się do sporu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
darwik-firma
#12 Orędownik#

Widziałes film Poranek Kojota co zrobił z szczoteczką do zębów to on zrobi ci to samo

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

gwarancję składasz do gwaranta czyli podmiotu wpisanego w kartę gwarancyjną na zasadach podanych w gwarancji. Sprzedawca jasno pokierował cię jak skorzystać z gwarancji skoro reklamujesz z tytułu gwarancji czyli robi to czego od niego oczekujesz. Co innego byłoby jakbyś reklamację zgłosiła z tytułu rękojmi do sprzedawcy.

oznacz moderatorów
eter_ek
#7 Wielbiciel#

 

Skorzystałam z porady i napisałam sprzedawcy, że chciałabym złożyć reklamację z tytułu rękojmi i nagle znalazło się inne rozwiązanie niż wysyłanie towaru bezpośrednio do serwisu.

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@eter_ek no widzisz trzeba troszkę swoje prawa znać i da się z wszystkim dogadać z reklamacją też pozdrawiam 😉

oznacz moderatorów