Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam szczoteczkę elektryczną od sprzedawcy poprzez Allegro około 8 miesięcy temu. Szczoteczka przestała działać. Zwróciłam się do sprzedawcy w ramach gwarancji o wymianę/naprawę. Sprzedawca chce ,żebym złożyła reklamację bezpośrednio w serwisie producenta lub rekomenduje wysłanie towaru do jakiegoś serwisu NIKU w Poznaniu. Moje pytanie brzmi, kto w tym wypadku powinien zajmować się tą gwarancją i ponosić koszty wysyłek - ja, jako właściciel przedmiotu, czy sprzedawca , od którego kupiłam towar (towar jest jeszcze na gwarancji)?
Widziałes film Poranek Kojota co zrobił z szczoteczką do zębów to on zrobi ci to samo
gwarancję składasz do gwaranta czyli podmiotu wpisanego w kartę gwarancyjną na zasadach podanych w gwarancji. Sprzedawca jasno pokierował cię jak skorzystać z gwarancji skoro reklamujesz z tytułu gwarancji czyli robi to czego od niego oczekujesz. Co innego byłoby jakbyś reklamację zgłosiła z tytułu rękojmi do sprzedawcy.
Skorzystałam z porady i napisałam sprzedawcy, że chciałabym złożyć reklamację z tytułu rękojmi i nagle znalazło się inne rozwiązanie niż wysyłanie towaru bezpośrednio do serwisu.
Dziękuję za pomoc.
@eter_ek no widzisz trzeba troszkę swoje prawa znać i da się z wszystkim dogadać z reklamacją też pozdrawiam 😉