anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gwarancja

beatkaaa1993
#1 Nowicjusz#

Dzien dobry, Zamierzam kupić słuchawki. Na stronie jest informacja ze produkt jest objety 24 miesięczną gwarancja producenta. Co to wlasciwie oznacza? W przypadku zepsucia mam wyslac produkt prosto do producenta czy do sprzedawcy? Jeśli do sprzedawcy, to jaką mam gwarancje że sprzedawca nie usunie konta na allegro w przeciągu tych 24 miesięcy?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mwmonety
#21 Demiurg#

Kupuj w sklepach które tu na portalu mają już długoletni staż i stosowne opinie . Unikaj zakupów od przypadkowych sprzedawców zwłaszcza z zagranicy .

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@beatkaaa1993 do przedmiotu dołączona jest karta gwarancyjna. I na reklamacje wysyłasz na adres wskazany przez gwaranta. Do sprzedawcy składasz reklamacje z tytułu rękojmi.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Zerknij TU aby poznać różnice pomiędzy gwarancją a reklamacją z tytułu niezgodności towaru z umową (dawniej rękojmia).

Ponadto - jak podpowiada przedmówca - dokonaj zakupu od sprzedawcy z długim stażem i dobrymi opiniami - na allegro niestety jest masa podróbek w przypadku słuchawek 😕


oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Masz 2 lata rękojmi u sprzedawcy i 2 lata gwarancji u gwaranta, czas leci w obu przypadkach od dnia zakupu zlożysz tam gdzie będziesz chciał reklamację aczkolwiek gwarancja obejmuje wiecej rzeczy ale i moze mieć dodatkowe obostrzenia co przeczytasz z karty gwarancyjnej. Jak sprzedawca zwinie sklep i cieżko bedzie złapać kontakt to zawsze masz gwarancję

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Jak produkt objęty gwarancją producenta ulegnie uszkodzeniu, to składasz reklamację do podmiotu określonego w karcie gwarancyjnej (może też być info na stronie internetowej producenta). Po otrzymaniu zgłoszenia, serwis zdecyduje o dalszych krokach (nie zawsze trzeba odsyłać towar, zdarza się, że uznają bez tego zwłaszcza jak usterka nie budzi wątpliwości, a koszt transportu przekracza wartość sprzętu). Jak będzie jednak konieczność odesłania, to dostaniesz nr RMA i nazwę kuriera którym należy odesłać towar (albo dostaniesz gotową etykietę lub przyślą kuriera, z tym bywa różnie) lub info, że wysyłasz na swój koszt (w przypadku gwarancji nie ma obowiązku zapewnienia darmowej wysyłki do serwisu).

oznacz moderatorów