Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie chciałem kupic hulajnoge elektryczną za 4200 normalnie z strony zza granicy kosztuje 5600, wygląda to podejrzanie i co w sytuacji gdy sprzedawca mnie oszuka i np. nie wysle hulajnogi lub będzie cos z nią nie tak(Lub) powiedzmy za 2-3-4 miesiące padnie w niej bateria a sprzedający usunie konto i nie będzie mi odpisywać czy w tej styuacji jesli sprzedający nie będzie chciał mi w wysłać części zamiennej lub wymienic hulajnogi na nową dostanę zwrot pieniędzy ? z góry dziękuję za odpowiedzi(bardziej mi chodzi o jej gwarancję) zeby nie było tak ze kupie tą hulajnoge a ta osoba usunie konto i nikt mi nie wymieni jej na nową i strace tylko pieniądze
podj link do oferty
masz wątpliwości? nie kupuj!
wygląda podejrzanie a ten się pcha w zakup!
my wszyscy się składamy na Twojego Protecta!!
Takie ceny promocyjne to najczęściej zwykła podpucha i próba wciśnięcia jakiegoś lipnego towaru ,często z Chin lub z innych krajów z poza UE.
Ten model Hulajnogi pochodzi z Chin ale jest w troche niższej cenie
@Client:66983522 Sprzedający ma konto od 3miesięcy.Ale zauważ że zwrot albo reklamację składasz u sprzedającego z Chin, zwrot do Chin- twój koszt, reklamacja do Chin i dopiero po rozpatrzeniu jej sprzedający zwraca koszt odesłania.
No jeśli coś zepsuje ja to logiczne ze nie odeśle ale chodzi mi tu o gwarancje ze jeśli zepsuje sie cos nie z mojej winy to i tak pierw ponoszę koszt ja później sprzedawca
Więc nie ważne ze ja ponosze koszt wazne zebym nie został oszukany 🙂
No niby tak ale 4 osoby kupiły+ podpytałem na gurpie hulajnogowej czy ktos kupował kiedys z allegro i własnie jeden gosciu wysłał zdjecie ze zamówił ją pare dni temu i jest wszystko ok, no tylko pytanie czy nie leci w kulku 😉 chodzi mi tu głównie o tą gwarancje
A jakie są warunki gwarancji? wiesz? Przy zakupie konsumenckim ważniejsza jest reklamacja u sprzedającego jest 2lata a gwarancji może być np: 1miesiąc ale tu jest 24 miesiące u producenta a wiesz gdzie producent i gdzie się odsyła hulajnogę na naprawę gwarancyjną?i może ona (naprawa) trwać długo.....
Rower elektryczny jest objęty 2-letnią gwarancją dla pierwotnego właściciela na wszystkie wady produkcyjne (zgodnie z definicją w niniejszym dokumencie).
Tylko pierwotny właściciel roweru elektrycznego zakupionego w naszym sklepie internetowym jest objęty niniejszą ograniczoną gwarancją.
Czas gwarancji
Rama roweru: 2 lata
Silnik: 1 rok
Bateria: 1 rok
Kontroler: 1 rok
Inne zużywające się części: 3 miesiące
Niniejsza ograniczona gwarancja nie obejmuje
Normalnego zużycia jakiegokolwiek elementu objętego gwarancją.
Materiałów eksploatacyjnych lub części ulegających normalnemu zużyciu (w tym m.in. opon, dętek, klocków hamulcowych, linek, obudowy, uchwytów, łańcucha i szprych).
Wszelkie uszkodzenia lub wady objętych ubezpieczeniem komponentów wynikające z nieprzestrzegania instrukcji zawartych w podręczniku użytkownika roweru elektrycznego, działania siły wyższej, wypadku, niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, nadużycia, użytku komercyjnego, zmian, modyfikacji, niewłaściwego montażu, instalacji części lub akcesoriów nieprzeznaczonych lub niekompatybilnych z rowerem elektrycznym w momencie sprzedaży, błędu operatora, uszkodzenia przez wodę, jazdy ekstremalnej, jazdy kaskaderskiej lub niewłaściwej konserwacji następczej.
W celu uniknięcia wątpliwości, nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia, awarie lub straty spowodowane nieautoryzowanym serwisem lub użyciem nieautoryzowanych części.
Bateria nie jest objęta gwarancją w przypadku uszkodzeń wynikających z przepięć zasilania, użycia niewłaściwej ładowarki, niewłaściwej konserwacji lub innych tego typu nadużyć, normalnego zużycia lub uszkodzenia przez wodę.
Chodzi mi tylko o to czy jeśli sprzedawca Usunie np konto to w przypadku gwarancji dostane zwrot kosztów za hulajnogę, bo wiem ze jesli kupie to moge ją oddać i dostane zwrot kasy jesli cos sie nie będzie zgadzać ale chodzi tu o tą gwarancje ze jesli hulajka bedzie okej ale niedajboze potem sie cos zrypie to jesli ten gosciu usunie konto z allegro to bede mogl sie starac o jakąś rekompensate
Nie czytasz? gwarancji udziela producent a nie sprzedający i tak odsyłasz na naprawę w tej sytuacji do producenta. Odpowiedź brzmi że czy usunie konto czy nie to nie ma żadnego znaczenia jak ty chcesz reklamować na gwarancji, u producenta.
A sory nie doczytałem, No dobra więc jesli mi sie zepsuje nie z mojej winy to normalnie mi wymienią bo producent no to logiczne ze to legit ktoś nie xd skoro sprzedaje hulajnogi, no ale jesli zepsuje sie to nie z mojej winy no to wymienią mi to za darmo ?
Moim zdaniem moim, ważniejsza jest reklamcja u sprzedającego, z producentem może być gorzej, pewnie też jest w Chinach i jak się z nim skontaktujesz- dogadasz, odesłanie drogo ale to twój wybór.
No wlasnie nie mam pewności czy gosciu za 2-3 miesiace nie usunie konta i **piiip** z kontaktem
No czyli rozumiem że zepsuje mi sie hulajnoga nie z mojej winy wchodze na strone Producenta tej hulajnogi i normalnie składam reklamacje jakbym kupił to z ich strony ? Podaje pewnie nr Produktu czy tam Nr na hulajnodze oni sprawdzają i mowia zeby wysłac na adres jakis tam tak ?
Zapewne do Chin lecz podejrzewam ze raczej oni nie bawią się w takie rzeczy tylko dosyłają ci nową rzecz na wymianę i se sam wymieniasz przynajmniej tak robią z Kukirinem(który tez jest chinski)
@Client:66983522 Ważniejsza w tej sytuacji jest odpowiedzialność sprzedającego ponieważ piszesz o gwarancji a tu najczęściej jest to producent, ale 2lata sprzedający odpowiada za sprzedany towar czy ma firmę czy ją zawiesił czy zlikwidował, masz tu pomoc Allegro masz możliwość złożenia wniosku do AP jak sprzedający nie odpowie. Podstawą zawsze takiej oferty jest jej wiarygodność, masz podejrzenia i nie chcesz problemów to nie kupuj.