Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
ojciec z babcią pomylili się w dokładnym modelu produktu i postanowili go zwrócić, rozpocząłem proces zwrotu z allegro, został nam nadany numer zwrotu i wysłaliśmy przesyłkę do sprzedającego w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia, oddałem ojcu potwierdzenie nadania i myślałem, że to koniec sprawy ale sprzedawca nie zwrócił środków finansowych. Rozpocząłem więc z nim dyskusję w której prosi o numer nadania produktu, co rozumiem, gdyż kiedy już się tym zainteresowałem to widzę, że na w opcjach zakupu przesyłka zwrotu widnieje jako niedostarczona chociaż przycisk zwrotu jest nieaktywny i pod nim jest adnotacja, że wszystkie przedmioty zostały zwrócone sprzedającemu, niestety babcia wszystkie maile i potwierdzenia sms nadania paczki usunęła a potwierdzenie nadania magicznym sposobem zniknęło, mamy jedynie potwierdzenie opłaty kuriera w historii przelewów, nie wiem nawet gdzie miałbym szukać i czy w ogóle znajdę gdzieś w allegro historię zwrotów i numer reklamacji. Rozumiem, że to moje zaniedbanie i jestem w stanie się pogodzić z tym, że środków nie odzyskamy, będę próbował jeszcze po potwierdzeniu przelewu rozmawiać z firmą kurierską, tylko chciałbym wiedzieć czy jest możliwość znalezienia gdzieś tego numeru zwrotu/reklamacji?
pozdrawiam.
Nie wiem przez jaką stronę tego kuriera zamawiałeś. Ale jeśli to jakaś strona wymagająca logowania jak np menedżer inpost itp to po zalogowaniu powinieneś mieć dostęp do numerów paczek. Ale ja rzadko kuriera wysyłam i tylko inpostowego przez menedżera to nie wiele wiem.
No właśnie nie zakładałem konta tylko jako gość nadawałem paczkę. Mój zły nawyk. Podam numer zwrotu i może uda się coś przez to załatwić a jak nie to będę kombinował dalej, dziękuję za odpowiedź.
@Client:54807284 aby sprawdzić numer zwrotu na Allegro przejdź do zakładki "Moje zakupy".Następnie odszukaj konkretne zamówienie - w "Moje zakupy" znajdziesz wszystkie swoje zamówienia. Znajdź zamówienie, które chcesz sprawdzić i kliknij przycisk "Szczegóły zakupu" obok niego.
W "Szczegółach zakupu" znajdziesz informacje dotyczące danego zamówienia, w tym status płatności, informacje o przesyłce oraz ewentualne zwroty. Jeśli zgłaszałeś zwrot znajdziesz tam numer zwrotu.
@Client:54807284 a nadawałeś paczkę jak, przez allegro czy we własnym zakresie bo wspominasz o opłacie za kuriera ?
We własnym zakresie, w środku umieściłem ten numer reklamacji podany przez allegro jak było w instrukcji, nie wiem czy nie doczytałem, że muszę po nadaniu podać gdzieś w allegro numer nadania czy wypadło mi z głowy w oczekiwaniu na kuriera.
Nie musisz podawać nr przesyłki na Allegro, ba nawet nie masz takiej możliwości (on się sam uzupełnia, jak robisz zwrot przez Allegro).
A i bez potwierdzenia nadania lub nr przesyłki nic nie zrobisz. A nr reklamacji nic tu nie da.
Tak, podejrzewam właśnie, że masz rację, wychodzę z takiego założenia. Przy zwrocie wybrałem opcję samodzielnej wysyłki i nie zwróciłem uwagi, że potem gdzieś trzeba podać numer nadania, oddałem potwierdzenie samej zainteresowanej i zamknąłem temat, myśląc, że mi powie jeśli pieniądze nie przyjdą w terminie. W każdym wypadku po wielodniowych poszukiwaniach udało mi się dokopać do numeru nadania. Dziękuję za odpowiedzi i informacje.
edit: Z tego co pamiętam allegro pozwoliło mi na nadanie paczki we własnym zakresie, tylko widocznie musiałem przeoczyć informację o tym, że muszę podać numer przesyłki, mój błąd. Jeśli temat nie zostanie zamknięty i będę jeszcze coś musiał zwracać spróbuję potwierdzić w wiadomości jak to wyglądało, gdyż nie kupowaliśmy nic w ciągu 14 dni by chociaż aktywować opcję zwrotu.