Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
zwracam się o pomoc, ponieważ doradcy Allegro (domniemam że to boty) nie zapoznali się z całością dyskusji i odrzucają mój wniosek z Allegro Protect. Przewoźnik odrzucił reklamację złożoną przez sprzedającego, sprzedający odrzucił moją reklamację jeszcze przed wydaniem decyzji przewoźnika, a na odpowiedź wniosku Allegro Protect bot odpisuje, że jeśli przewoźnik nie uznał reklamacji to Allegro Protect nie przysługuje - zgłosiłem na samym początku problem pt.: “otrzymałem uszkodzony towar ale paczka jest cała”.
Nr wniosku Allegro Protect [733925-1740061738]
@s00ng00 Zapewniam Cię, że Dyskusjami oraz wnioskami Allegro Protect opiekują się nasi Doradcy, a nie boty. Skonsultuję sprawę i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@s00ng00 Zweryfikowałam sprawę i przykro mi, ale w opisanej przez Ciebie sytuacji nie przyznajemy zwrotów środków w ramach Allegro Protect, o czym piszemy również w tym artykule.
@julienail Proszę o wskazanie podstawy regulaminu allegro, na której opieracie decyzję odmowną wypłaty świadczenia z Allegro Protect?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@julienail W artykule który zamieściłaś jest podświetlony punkt “przesyłka została uszkodzona lub zaginęła w transporcie” - jeszcze raz przypominam, że ja nie zgłosiłem otrzymania uszkodzonej przesyłki w transporcie. Od samego początku pisałem, że otrzymałem uszkodzony towar ale paczka jest cała i taki też był temat dyskusji oraz powód złożenia reklamacji do sprzedającego.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Czy spisałeś i przekazałeś protokół szkody do 7 dni od odebrania paczki od przewoźnika? Akurat to że sprzedawca odrzucił to jasne bo on ma 14 dni na odpowiedź reklamacyjna a przewoźnik 30dni i by musiał akceptować w ciemno. @s00ng00
@az1rael Wszystkie zastrzeżenia napisałem od razu tego samego dnia w dyskusji do sprzedawcy. Sprzedawca zmienił przewoźnika sam bez mojej zgody (w aukcji ma smart DPD, a wysłał sobie fedexem) i zlecił transport przez epakę. Napisałem do FedEx o tym że mam uszkodzone urządzenie przez formularz na stronie, to odpisali że zgłoszeń reklamacyjnych może dokonać tylko zleceniodawca czyli epaka, dlatego cały proces reklamacyjny toczył się między sprzedającym a przewoźnikiem. Przewoźnik wydał decyzję - nie uznaje reklamacji. W cale się nie dziwię, bo karton nie był zniszczony o czym pisałem od samego początku do sprzedającego.