How to put the tracking number of the returned purchase in the My purchase?
mamaartinn
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-09-2022
07:39
I need to return the goods to the seller at my expense, but I don't see anywhere where I can enter the tracking number from the courier for this return so that it is displayed here.
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
la_nika
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-09-2022
09:11
@mamaartinn the number is available only for this delivery methods: InPost, Poczta Polska or Courier DPD (only return in the pickup point). If you used different method than please send the tracking number to the seller in the chat, then he can check the status by himself.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów