Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
paczka wysłana 22.XI rano, do dzisiaj nie jest dostarczona.
tracking - ostatni zapis:
22 Lis 2023, 17:48 W trasie. Przesyłka jest transportowana między oddziałami InPost.
InPost napisał do mnie w międzyczasie [27.XI]:
Tak ,musisz złożyć reklamację dostawcy a oni bodajże w ciągu miesiąca dadzą odpowiedź.
@sakura_ tak jak pisze @kolekcjoner608 należny złożyć reklamację w inpost. Jak kupujący chce zaczekać na rozstrzygnięcie reklamacji/ znalezienie paczki to spokojnie siądźcie i czekajcie. Jak nie chce już czekać to zgłoś do InPost ewentualny zwrot paczki do nadawcy a kupującemu wyślij nowy towar lub oddaj pieniądze.
Dzień dobry @sakura_ ,
proszę o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji i 24-cyfrowym numerem paczki, o której Pani wspomina.
Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy odpowiedzi na wskazane zagadnienie.
W imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałą sytuację.
@sakura_ małem podobną sytuację , odarła się etykieta , paczka się znalazła po weryfikacji zawartości , w paczce był paragon , po nim dotarli do moich danych , Inpost mailem sam poprosił o potwierdzenie zawartości , z opóźnieniem , ale do klienta dotarło wszystko .
Paczka pojechała do EOBUWIE i musi wrócić. Pomyłka na sortowni jak się okazało.
Cierpliwy kupujący,