Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Inpost proszę zapoznać się ze sprawą 45193920" kiedy ta przesyłka zostanie umieszczona w paczkomacie.
W sobotę był kontakt z waszym pracownikiem, we wtorek w godzinach popołudniowych będzie można złożyć reklamacje ,
Sprzedawca mi powiedział że złoży reklamacje i ja również złoże .
A czy wogóle InPost jeszcze się wypowiada na Gadane
Uprzejmie informuję, że wskazany numer zgłoszenia, nie jest powiązany z InPost. W zaistniałej sytuacji bardzo proszę o bezpośredni kontakt na adres e-mail bok@inpost.pl, w treści zgłoszenia należy podać numer paczki. Zweryfikujemy sytuację oraz udzielimy odpowiedzi.
"W zaistniałej sytuacji bardzo proszę o bezpośredni kontakt na adres e-mail bok@inspot.pl"
Inspot? A nie: bok@inpost.pl?
Aaaa, zmyłka 🙂
@Agent555 poprosiłam w osobnej korespondencji o pomoc InPost, więc działają w sprawie tej paczki, aby umożliwić Ci ponowny odbiór. Poczekaj proszę na informacje w tej sprawie.
Od razu daję znać, że nie jestem w stanie przewidzieć kiedy je otrzymasz.
@la_nika bardzo dziękuję