Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Inpost proszę zapoznać się ze sprawą 45193920" kiedy ta przesyłka zostanie umieszczona w paczkomacie.
W sobotę był kontakt z waszym pracownikiem, we wtorek w godzinach popołudniowych będzie można złożyć reklamacje ,
Sprzedawca mi powiedział że złoży reklamacje i ja również złoże .
A czy wogóle InPost jeszcze się wypowiada na Gadane
Uprzejmie informuję, że wskazany numer zgłoszenia, nie jest powiązany z InPost. W zaistniałej sytuacji bardzo proszę o bezpośredni kontakt na adres e-mail bok@inpost.pl, w treści zgłoszenia należy podać numer paczki. Zweryfikujemy sytuację oraz udzielimy odpowiedzi.
"W zaistniałej sytuacji bardzo proszę o bezpośredni kontakt na adres e-mail bok@inspot.pl"
Inspot? A nie: bok@inpost.pl?
Aaaa, zmyłka 🙂
@Agent555 poprosiłam w osobnej korespondencji o pomoc InPost, więc działają w sprawie tej paczki, aby umożliwić Ci ponowny odbiór. Poczekaj proszę na informacje w tej sprawie.
Od razu daję znać, że nie jestem w stanie przewidzieć kiedy je otrzymasz.
@la_nika bardzo dziękuję
Otrzymałem dziś SMS od Inpostu, sprawa wygląda nieciekawie ,
@Inpost Gdzie jest moja przesyłka .
Chyba we wtorek otrzymałem od was SMS .
W dniu wczorajszym itrzymalem od was maila ze ta przesyłka już została dostarczona do paczkomatu, dzisiaj rano schodzę z nocki otwieram skrytkę a skrytka jest pusta , proszę przejrzeć nagranie z monitoringu .
Gdzie jest moja paczka , mam rozumieć że ta przesyłka już mi nie zostanie dostarczona .
Proszę o wyjaśnienie sprawy, kto mi zwróci pieniądze.
@la_nika proszę odpisz.
Chyba już czas złożyć reklamacje na InPost , tej przesyłki nie otrzymam
@la_nika oczywiście że poinformowałem ,
Ja i sprzedawca złożyliśmy reklamacje na InPost
@Inpost proszę o wiadomość gdzie jest ta przesylka,czy ponownie weryfikujecie zgloszenie zaginionej przesyłki
Dzień dobry,
na wstępie w imieniu firmy pragnę przeprosić za powstałe niedogodności.
W systemie mamy odnotowane zgłoszenia do oddziału jak i do Działu Reklamacji.
Kurier powinien wkrótce podjechać pod maszynę w celu jej przeszukania oraz ponownego umieszczenia. Dodatkowo sprawa zostanie dokładnie zweryfikowana w postępowaniu reklamacyjnym.
Bardzo proszę o zachowanie cierpliwości. W razie dalszych niejasności bądź dodatkowych pytań proszę o kontakt bezpośrednio a naszym Biurem Obsługi Klienta.
Formy kontaktu są dostępne pod poniższym linkiem: https://inpost.pl/kontakt