Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W ofercie sprzedającego nie ma opcji anulowania zakupu
Na pewno?
Twój profil -> kupione -> szczegóły (przy kupionej ofercie) -> anuluj zakup
sprzedający mogł podjąć przesylkę do realizacji i zmienił jej status . Dzwoń i się dogaduj
Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Możesz też zwyczajnie, zgodnie z przepisami, wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Odstąpić od umowy możesz w każdej chwili, także przed wysyłką, po wysyłce, najpóźniej w ciągu 14 dni od odebrania przedmiotu. Jeśli odstąpisz po wysyłce, masz obowiązek pokryć koszt jedynie powrotu paczki do sprzedawcy. Jeśli sprzedawca wyśle po odstąpieniu, robi to na własny koszt i własne ryzyko.