Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem
kupić produkt, zakup się nie powiódł, potem próbowałem go kupić ponownie, ale nie mogę, ponieważ mówi, aby usunąć go z moich zakupów, chociaż go tam nie ma
A gdzie, na jakim Allegro kupiłeś- próbowałeś kupić?
Normalna Allergo
Obrazków nie widzimy, nie masz zakupu tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
@Client:104629805 Twoje konto nie jest jeszcze aktywne i to może powodować problem. Aktywacja ma na celu potwierdzenie Twoich danych. Jest jednorazowa i bezpłatna, przeprowadzisz na 2 sposoby:
Wymienione wyżej sposoby aktywacji umożliwiają weryfikację danych nowych klientów serwisu, co pomaga dodatkowo zwiększyć poziom bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji.
Nieudane zakupy są widoczne w Twojej zakładce. Płatność się nie powiodła więc powinieneś mieć możliwość ponowienia płatności.