anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować zakup

Client:104629805
#7 Wielbiciel#

Chciałem

Screenshot_2023-07-24-19-26-14-971_pl.allegro.jpg

Screenshot_2023-07-24-19-26-14-971_pl.allegro.jpg

kupić produkt, zakup się nie powiódł, potem próbowałem go kupić ponownie, ale nie mogę, ponieważ mówi, aby usunąć go z moich zakupów, chociaż go tam nie ma

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

A gdzie, na jakim Allegro kupiłeś- próbowałeś kupić?

oznacz moderatorów

Client:104629805
#7 Wielbiciel#

Normalna Allergo

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Obrazków nie widzimy, nie masz zakupu tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów

Client:104629805
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2023-07-24-19-24-22-094_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104629805 Twoje konto nie jest jeszcze aktywne i to może powodować problem. Aktywacja ma na celu potwierdzenie Twoich danych. Jest jednorazowa i bezpłatna, przeprowadzisz na 2 sposoby:

  • Szybka wpłata online – wybierz bank z listy dostępnych banków, wpłać kwotę 1,01 zł na nasz rachunek. Aktywujemy Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych a przelaną kwotę w całości zwrócimy na Twój rachunek bankowy.
  • Przelew elektroniczny – jeśli Twojego banku nie ma na liście banków, wybierz opcję Przelew z innego banku. Skopiuj podane dane i zaloguj się na stronie Twojego banku. Wpłać 1,01 zł na wskazany przez nas numer rachunku. Przelaną kwotę zwrócimy Ci w całości.

Wymienione wyżej sposoby aktywacji umożliwiają weryfikację danych nowych klientów serwisu, co pomaga dodatkowo zwiększyć poziom bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji.
Nieudane zakupy są widoczne w Twojej zakładce. Płatność się nie powiodła więc powinieneś mieć możliwość ponowienia płatności. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów