Jak anulować zamówienie gdyż zamiast za pobraniem zrobiłam odbiór w paczkomacie i zrobiłam przele

37031582
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-06-2021
10:39
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

sophie-bunny
#13 Ambasador#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-06-2021
10:43
- Przejdź do zakładki Moje zakupy i znajdź błędne zamówienie.
- Na wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
- W części Anulowanie zakupu kliknij [anuluj zakup].
- Wybierz powód anulowania zamówienia i jeszcze raz kliknij [anuluj zakup].
- Zobaczysz informację o anulowaniu Twojego zakupu.
Jeśli opcja Anuluj jest niedostępna:
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
- Przy wybranym zamówieniu kliknij [Szczegóły zakupu].
- Wybierz [Zwróć część lub całość zakupu], aby przejść do formularza zwrotu.
- Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
- Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Sprzedający otrzyma wtedy maila.
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-06-2021
10:43
czesc,
jeśli Sprzedawca jeszcze nie nadal paczki mozesz kliknąć anulację.
Jeśli nadał przesyłkę kliknąć zwrot do zamówienia
Mozesz również skontaktować się ze sprzedającym (drogą mailową) i powiadomoc go, że rezygnujesz z zakupu
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-06-2021
10:44
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
- Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.
Jeśli nie ma takiej opcji;
- Wejdź w Moje zakupu, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
- Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Wszystkie trzy opcje są tak samo ważne.
oznacz moderatorów