Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
chcę wycofać zamówienie gdyż dostawa nastąpi po dwóch miesiącach. Maria [edycja]
@Client:98039243 Nie czytałaś w warunkach dostawy PRZED zakupem?
@Client:98039243 Cześć 🙂 Możesz anulować zamówienie w zakładce Moje zakupy. Masz taką możliwość dopóki Sprzedający nie zmieni statusu Twojego zamówienia.
@Client:98039243 Możesz anulować ale możesz także zrobić zwrot, odstąpić od umowy zakupu, poinformuj o tym sprzedającego.
Jeżeli opcja ANULUJ nie jest dostępna, to lepiej nie wysyłać oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zanim otrzyma się przedmiot bo po złożeniu takiego oświadczenia jest obowiązek - wynikający z Art 34 Ustawy o Prawach Konsumenta - zwrotu (odesłania) z powrotem do Sprzedawcy w ciągu14 dni.
Jeżeli przedmiot zostanie dostarczony kupującej zgodnie z przewidywaniami (czyli w czasie ok. 2 miesięcy) to już teraz deklarując zwrot przedmiotu kupująca uchybi swoim obowiązkom o co najmniej kilka tygodni. Ponadto jeżeli zakup był w ramach SMART! to etykieta wygenerowana teraz straci do tego czasu ważność.