anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować zamówienie?

Client:98039243
#1 Nowicjusz#

chcę wycofać zamówienie gdyż dostawa nastąpi po dwóch miesiącach. Maria [edycja]

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:98039243 Nie czytałaś w warunkach dostawy PRZED zakupem?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:98039243 Cześć 🙂 Możesz anulować zamówienie w zakładce Moje zakupy. Masz taką możliwość dopóki Sprzedający nie zmieni statusu Twojego zamówienia. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:98039243 Możesz anulować ale możesz także zrobić zwrot, odstąpić od umowy zakupu, poinformuj o tym sprzedającego.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

Jeżeli opcja ANULUJ nie jest dostępna, to lepiej nie wysyłać oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zanim otrzyma się przedmiot bo po złożeniu takiego oświadczenia jest obowiązek - wynikający z Art 34 Ustawy o Prawach Konsumenta - zwrotu (odesłania) z powrotem do Sprzedawcy w ciągu14 dni. 
Jeżeli przedmiot zostanie dostarczony kupującej zgodnie z przewidywaniami (czyli w czasie ok. 2 miesięcy) to już teraz deklarując zwrot przedmiotu kupująca uchybi swoim obowiązkom o co najmniej kilka tygodni. Ponadto jeżeli zakup był w ramach SMART! to etykieta wygenerowana teraz straci do tego czasu ważność.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów