Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RIKO_KOPI, czy możesz opisać swoje pytanie bardziej szczegółowo? 🙂
Przedmiot zakupiony i opłacony16.02.2022. Miał dotrzeć do 30 dni roboczych, czekałem 3 miesiące przesyłka doszła 17.05.2022. Podobno z winy producenta. Kontakt ze sprzedającym OK, ale postanowiłem ocenić go kiedy już zobaczę przesyłkę. Okazało się że magiczne 90 dni minęło i nie mogę ocenić ani produktu ani sprzedającego, który sprzedaje produkty nie posiadając ich na stanie magazynowym! Allegro liczy sobie 90 dni od dokonania opłaty, a nie od dostarczenia zakupu! To według mnie nie uczciwe.
@RIKO_KOPI Komentarz można wystawić w ciągu 90 dni od zakupu. Jeśli ten czas już minął, niestety nie jesteśmy w stanie pomóc.
Z tego, co piszesz, wynika, że cały czas miałeś kontakt ze sprzedajacym i jesteś zadowolony w obsługi, więc - jak rozumiem - akceptowałeś opóźnienie w dostawie. W przyszłości pamiętaj, że zawsze gdy pojawia się problem transakcyjny możesz skorzystać z dyskusji w naszym systemie, a ocenę transacji możesz wystawić od momentu zakupu przez 90 dni.
Tak. Akceptowałem opóźnienie. Ale co z oceną produktu? Czas nie powinien być liczony od momentu opłaty za produkt, ale od momentu dostarczenia produktu ( w moim przypadku bardzo drogiego) którego nie mam szansy już ocenić bo czas minął zanim go dostarczono.