anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę przywrócić zakupy w zakładce Moje zakupy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
MRogulska3110
#7 Wielbiciel#

Wczoraj ( 1.03.2021 ) z listy opłaconego zamówień od [edycja] użyłam funkcji ukryj i teraz nie mogę tego przywrócić do listy zakupów. Jak zobaczyc ukryte zakupy?

W jaki sposób mogę to przywrócić do listy??? 

oznacz moderatorów
24 950 ODPOWIEDZI 24 950
Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Sama nie przywrócisz. Pisz do Allegro na czacie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc albo zrobi to tutaj @mr_oma  lub @la_nika 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Rozwiązaniem może być utworzenie drugiego konta żeby pierwsza osoba nie widziało co ta druga kupuje 😀

oznacz moderatorów
MRogulska3110
#7 Wielbiciel#

wezmę to pod uwagę, dzięki za pomysł

oznacz moderatorów
sarita04
#1 Nowicjusz#
Czy jest możliwy zwrot Smartem? Czy tylko na koszt własny bo nie ma jak wygenerować kodu.
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak zakup ze Smartem to darmowy zwrot, napisz tu o jaki zakup chodzi a moderacja Ci go przywróci.

oznacz moderatorów
sarita04
#1 Nowicjusz#
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@sarita04 przywróciłam Twój zakup na listę. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
dzubba
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór, poproszę o przywrócenie ukrytego zamówienia. Dziękuję Gosia

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Albo napisz tutaj 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@dzubba to jest forum użytkowników, z Allegro skontaktuj się przez formularz kontaktowy. 🙂

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/kontakt-z-allegro-XEr99PARkH2

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Zrobi to tutaj @la_nika  lub @mr_oma 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dzubba przywróciłam ukryty zakup. Na Twoim koncie tylko jedno zamówienie było ukryte ale zamówienie zostało anulowane. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika Monika - chyba jest problem ze zwrotem "ukryj" - jak widać kupujący nie czytają...lub nie rozumieją WIELKIEGO ostrzeżenia ?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash tak dziękuję, również zwróciłam uwagę, że dużo mamy ostatnio takich zgłoszeń, dlatego napisałam o tym do zespołu zajmującego się tą zakładką. Moim zdaniem słowo "ukryj" dobrze tutaj pasuje, ponieważ skorzystanie z tego przycisku nie usuwa tego zamówienia, a właśnie je ukrywa, ale pewnie większość Kupujących liczy na to, że znajdzie także opcję "odkryj".  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika dokładnie tak rozumieją : ukryj - odkryj. A tak nie jest... a  może to jest pomysł? ukryj o odkryj "na hasło"?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash pewnie, jest to dobry pomysł, zobaczymy jak zespół odpowiedzialny za tę zakładkę do tego podejdzie 🙂  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Pewnie użyje większej czcionki 😀

oznacz moderatorów
Maciej-M48
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Proszę o przywrócenie moich zakupów z dnia dzisiejszego tj 02.03.21. Ponieważ muszę jedną anulować.Pozdrawiam

oznacz moderatorów