Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj ( 1.03.2021 ) z listy opłaconego zamówień od [edycja] użyłam funkcji ukryj i teraz nie mogę tego przywrócić do listy zakupów. Jak zobaczyc ukryte zakupy?
W jaki sposób mogę to przywrócić do listy???
@Leesior Te oferty powinny być widoczne w Twojej zakładce.
OJ, ale czy musimy w kółko to samo przerabiać...?
Już pisałem:
Oferty otwierają się jako archiwalne i nie ma nigdzie zasad reklamacji.
Chciałbym wiedzieć jakie były zasady reklamacji w momencie zakupu towarów. Załączam zrzuty ekranów.
Pozdrawiam: Leesior
Proszę o przywrócenie ukrytego zakupu, smartwatch
@robertcarlos Cześć, przywróciłam wszystkie zakupy na Twoim koncie 🙂
Chcę przywrócić ukryte zakupy z lipca, jak to zrobić?
@mimi181 Proszę bardzo! Przywróciłam już zakupy ze wskazanego okresu. 🙂
Chciałbym przywróć ostatni (jedyny) ukryty zakup na swoim koncie - wyciskarka do cytrusów philips
@Michal_R22 proszę! Przywróciłam ten zakup.
Super, dziękuje i pozdrawiam
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam serdecznie, czy mogę prosić o przywrócenie ukrytych przeze mnie zakupów z dnia 23.08.2023? będę niezmiernie wdzięczny 😉
@RoBerTS_7 Cześć 🙂 No jasne, przywrócone 🙂
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień Dobry
Proszę uprzejmie o przywrócenie usuniętych (ukrytych) przeze mnie następujących aukcji:
12397289731 | MATERAC H3/H4 80X200X22 MONATA | 2022-12-28T17:48:35Z | 1 | 385.0 | materace_allegro |
12940675708 | Materac 80x200 KOLORADO TWARDY | 2022-12-28T17:48:35Z | 1 | 437.0 | materace_allegro |
Z góry dziękuję i pozdrawiam: Leesior
Cześć @Leesior 🙂 Zakupy przywrócone, znajdziesz je w zakładce Kupione
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dziękuję jeszcze raz za przywrócenie zakupu.
Nie widzę jednak (nie wiem gdzie szukać...) informacji np. o zasadach reklamacji zakupionego towaru u Sprzedającego.
Poza tym Sprzedający konto wprawdzie ma, ale nic już nie sprzedaje. Rozpocząłem dyskusję, ale obawiam się że Sprzedający mnie zignoruje.
Co mogę zrobić?
Pozdrawiam: Leesior
@Leesior Rozumiem Twoje obawy. Na ten moment proszę, abyś kontynuował dyskusję. W razie potrzeby możesz poprosić o wypowiedź doradcy. Z pewnością nie zostawimy Cię z problemem. A to, że sprzedawca, już niczego nie oferuje, nie oznacza, że jest zwolniony z odpowiedzialności za wcześniejsze zamówienia.
Witam. Czy mógłby ktoś wrócić mój zakup do listy? Bo przez przypadek usunęłam, a jest mi potrzebny.@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:66505995 Cześć. 🙂 Przywróciłam na Twoim koncie ostatni ukryty zakup. 🙂
Proszę o przywrócenie wszystkich przedmiotów do listy zakupionych@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Jorgus551 Bardzo proszę, przywróciłam wszystkie zakupy na Twoim koncie. 🙂