Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj ( 1.03.2021 ) z listy opłaconego zamówień od [edycja] użyłam funkcji ukryj i teraz nie mogę tego przywrócić do listy zakupów. Jak zobaczyc ukryte zakupy?
W jaki sposób mogę to przywrócić do listy???
@jochny90, gotowe. 🙂
Mogę prosić o przywrócenie zakupu, nie sądziłem że nie można tego cofnąć w aplikacji . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam czy mogłabym również odzyskać listę zakupów z dnia 22.07.2021
Chodzi o mi o zamówienia z Włóczkami pozdrawiam
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ mogę prosić o przywrócenie ukrytych zakupow
@Client:49208811 Jasne, gotowe.
Witam,
W zakładce Moje zakupy ukryłam transakcje z prezentami dla męża. Okazuje się, że prezenty były nietrafione i muszę je zwrócić. Czy mogę prosić o przywrócenie ukrytych zakupów?
Odwołuję. Już zostało to dla mnie zrobione. Bardzo dziękuję.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Proszę o przywrócenie ostatniego zakupu dot. zegarka. Przez przypadek niestety kliknęłam funkcję ukryj. Z góry dziękuję
Dzień dobry! Proszę o przywrócenie zakupów od IMPORT-Shop w zakładce 'Moje zakupy'. Zakupy ukryłam za szybko, teraz chcę dokonac zwrotu i nie mam jak wydrukować formularza. Dziękuję!
@Client:64985939 Przywróciłam ten zakup do Twojej zakładki Kupione.
Dzień Dobry, jakiś czas temu ukryłam jeden z zakupionych produktów - potrzebuję go ponownie mieć na liście zakupów. Zakup z dnia 29 maj 2021
@szefowajagoda Przywróciłam do Twojej zakładki Kupione zamówienia z 29.05.2021.
RÓWNIEŻ POPROSZĘ O PRZYWRÓCENIE MOICH ZAKUPÓW ....
@castielo Gotowe, zakupy przywrócone.
DA RADE COFNĄĆ OPCJĘ "PŁATNOŚĆ" TAK ABYM MÓGL WYBRAĆ NA NOWO POSZCZEGÓLNE ZAKUPY ??
DOGADAŁEM SIĘ TELEFONICZNIE ZE SPRZEDAWCĄ ABY ZMODYFIKOWAĆ LISTĘ POPROSIŁ MNIE O KONTAKT Z WAMI
@castielo To zależy od statusu płatności za dane zamówienie, w tym artukule znajdziesz wszystkie informacje w jakich sytuacjach można ponownić płatność.
zostało opłacone
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_Proszę o przywrócenie zakupu od ebet_be z dnia 23.08.2018 ZAMÓWIENIE BYŁO OPŁACONE
ARTYKÓŁ W NICZYM MI NIE POMOŻE, ZWYCZAJNIE PROSZĘ O PRZYWRÓCENIE TEGO ZAKUPU. CAŁA TRANSAKCJA ZOSTAŁA SFINALIZOWANA PRAIDŁOWO