Jak mogę skontaktować się z infolinią bądź kurierem DHL przy dostawie allegro delivery? W aplikacji widzę, że kurier miał wydaną paczkę do dostarczenia do punktu, jednak do dnia dzisiejszego, przesyłka tam nie trafiła. Nad ranem trafiła do sortowni, a dziś podobnie była wydaną kurierowi. Niestety nadal nie dotarła do punktu odbioru. Na infolinii dhl nie przyjmują numeru przesyłki, a ich aplikacja nie śledzi przesyłek z allegro delivery.... W jaki sposób mogę wyjaśnić ta sprawę? Z kim mam rozmawiać?
@klaudiabor01 Z tego wynika, że paczka zostanie dostarczona jeszcze dzisiaj.
@N_Nitka28 Dzień Dobry. Czy mógłbym prosić o sprawdzenie paczki nr Allegro One Box, One Kurier A003A9LPY7. Wczoraj miała być dostarczona jednak jest adnotacja z późnych godzin wieczornych Awaria maszyny. Czy jest szansa na to że po prostu była przepełniona i dzisiaj ponownie zostanie podjęta próba doręczenia? Zamówienie nr 9c7fb311-d049-11f0-b581-e5dea02d5624 z konta koltat
@Halfrunt Sprawdzam to. Wrócę z odpowiedzią.
@Halfrunt W automacie były prowadzone prace serwisowe. Doradca już interweniuje w oddziale. Skontaktuje się z klientem mailowo.
@N_Nitka28 dziękuję ci bardzo. Z nim to trzeba po angielsku.
Mam problem ze swoją paczką. Już 5 dzień nie zmienia się status i jest w drodze. Można prosić o co z nią.
AD01HAR9B8
@JANUSZ-PALUCHA poprosiłam o interwencję w oddziale, skontaktujemy się z Tobą, gdy otrzymamy informacje na jej temat.
Dzień dobry, kurier nie odebrał przesyłki z punktu mimo dostarczenia przed godziną graniczną (dostarczenie o 13:50, godzina graniczna po 15), mam pytanie od klienta czy jutro dostanie przesyłkę a ja nie jestem w stanie się skontaktować z DHL - infolinia nie przyjmuje mi numeru paczki: AD01HB3PO1
@Client:61356923 skontaktowałam się z oddziałem w tej sprawie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Prosiłbym również o informację, kiedy dostarczona zostanie paczka, klient przed chwilą zadzwonił, że paczka jest w drodze, ale ma informację, że dostarczona będzie w poniedziałek, nie sobotę - więc z powodu nie odebrania paczki do godzin granicznych nie dostanie jej na czas. Dziękuje
@Client:61356923 według danych w systemie powinna zostać jutro dostarczona do kupującego.
Dzień dobry, klient zgłosił że w żabka odmówiła przyjęcia produktu z numerem: AD01JBIGM9 czy mogę prosić o informacje czemu tak się stało, czy będzie ponowna próba doręczenia do tego punktu ? Jak tak to kiedy ? Pozdrawiam
Dostałem informację, że w poniedziałek powinna nastąpić kolejna próba dostawy.
Dzień dobry, czy dziś będzie napewno kolejna próba doręczenia ? AD01JBIGM9 klient się pyta czy można przekierować na adres domowy, rozumiem, że w tym momencie jest może już na to za późno, ale ja również nie widzę zmiany status przesyłki.
@Client:61356923 Skontaktujemy się z klientem. Paczka będzie przekierowana na adres domowy.
Dzień dobry, dostałem informację, że Państwo nie skontaktowali się z klientem, dodatkowo klient zauważył, że paczka jest zwracana do nas. Prosimy o informację, od piątku informowałem klienta, że dostanie paczkę według Państwa wiadomości .
@Client:61356923 wysłaliśmy do klienta wiadomość mailową oraz dziś próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie, w sprawie przesyłki. Kontaktujemy się jeszcze z przewoźnikiem z prośbą, aby nie zwracali paczki - jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że uda się jeszcze przekierować przesyłkę na adres. Na ten moment, staramy się zrobić wszystko co możliwe, aby jednak udało się paczkę przekierować na adres.
Czy punkt nie jest zamknięty? Np. przerwa urlopowa, albo po prostu nie dowieźli, kurier nie zdałża