Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę skontaktować się z infolinią bądź kurierem DHL przy dostawie allegro delivery? W aplikacji widzę, że kurier miał wydaną paczkę do dostarczenia do punktu, jednak do dnia dzisiejszego, przesyłka tam nie trafiła. Nad ranem trafiła do sortowni, a dziś podobnie była wydaną kurierowi. Niestety nadal nie dotarła do punktu odbioru. Na infolinii dhl nie przyjmują numeru przesyłki, a ich aplikacja nie śledzi przesyłek z allegro delivery.... W jaki sposób mogę wyjaśnić ta sprawę? Z kim mam rozmawiać?
Firma DHL i DHL eCommerce (to dwie różne firmy), nie są przewoźnikiem w przypadku przesyłek Allegro Delivery. Tu przewoźnikiem jest Allegro nawet jak fizycznie przesyłkę doręcza inna firma.
Cześć @Client:33363875, podaj proszę numer przesyłki. Poproszę o interwencję w tej sprawie.
AD00T9I0X3
Czy punkt nie jest zamknięty? Np. przerwa urlopowa, albo po prostu nie dowieźli, kurier nie zdałża