anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać bon za anulowany zakup

JayJayPL
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie odnośnie  bonu zakupowego a mianowicie jak go odzyskać, gdy był wpisany kod na użycie bonu na 500 zł przy zakupie, jednak wystąpił problem i transakcja została anulowana. Dodam że do zakupu trzeba było dopłacić  1 zł, ale do płatności nie doszło a kodu z bonem nie można drugi raz użyć. Zakup anulowany był wczoraj około godziny 16:00. Dodam jeszcze że mailowo dostałem informacje że sprzedający nie dostał za zakup żadnych pieniędzy gdyż kontaktowałem się z nim. A transakcja po jego stronie również została anulowana. Prośba o pomoc w odzyskaniu kodu rabatowego. Dziękuję

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

JayJayPL
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Minęło parę godzin, jestem sfrasowany do granic możliwości. W ch... sobie lecicie ???? Anulowana  po mojej stronie i sprzedającego Prośba o szybkie działa\nie!!!

Dziękuję

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@JayJayPL napisz do allegro a nie na forum tu tacy sami użytkownicy jak Ty 🙂 

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb

Sprawdź czy się nie pojawił w zakładce Kupony

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@JayJayPL Rozumiem, że chodzi o zamówienie nr dd38f0d2-d5eb-11ec-bf53-43ed74d61b39. Anulowałeś je, ale nie anulowałeś płatności. Jest ona wciąż rozpoczęta, dlatego bon się nie odświeżył. Przesłałam do odpowiedniego zespołu prośbę o anulowanie tej płatności. Muszę Cię prosić o cierpliwość. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

JayJayPL
#7 Wielbiciel#

Witam,

Ok czekam i przepraszam. Wczoraj puściły mi nerwy bo to nie chodzi 10 zł.

Jeśli mogę jakoś jeszcze coś zrobić aby przyśpieszyć sprawę dajcie znać, natychmiast się tym zajmę.

 

Dziękuję i jeszcze raz przepraszam za mój niekontrolowany wybuch złych emocji.

 

 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@JayJayPL Nie ma sprawy 🙂

Płatność jest już anulowana i kupon ponownie dostępny do wykorzystania.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów