Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Opłaciłem produkt i po dobie zauważyłem,że sprzedający zawiesił konto... Opis jego konta to jakieś hieroglify, fałszywy nr telefonu. Co w takim przypadku?
@Client:69009636 Poprosimy nasze miłe Panie o pomoc @Kh-YorF @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:69009636 Możesz być spokojny, nawet jeśli konto sprzedajacego jest zablokowane, wciąż powinien zrealizować Twoje zamówienie. Jeśli tego nie zrobił i nie możesz dojść z nim do porozumienia, rozpocznij proszę dyskuję za pomocą tego formularza. Sprzedajacy będzie miał wówaczas 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić naszego pracownika o wsparcie. Jeśli wciąż nie otrzymasz produktu i dysusja ze sprzedawca nie pomoże, po 14 dniach od zamówienia będziesz mógł złożyć wniosek o rekompensatę do Programu Ochrony Kupujących.