anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny tytuł wpłaty

Hobbbit1234
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, dzisiaj kupiłam przedmiot na allegro i wzięłam przelew tradycyjny. Poszłam na pocztę i okazało się że Pani źle wpisała tytuł przelewu. Zamiast napisać allegro napisała allaegro. Reszta jest dobrze. Czy ten przelew przejdzie dalej? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Hobbbit1234 Prześlij proszę potwierdzenie tej wpłaty przez formularz. Sprawdzimy czy nie będzie problemów z jej rozliczeniem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Hobbbit1234
#9 Pomysłodawca#

już wysłałam formularz. 

oznacz moderatorów

Hobbbit1234
#9 Pomysłodawca#

Wczoraj wyslalam formularz i pisalam na czacie z pracownikiem. Na czacie powiedziano mi ze moj numer id platnosci jest poprawny i raczej przelew powinnien dojsc natomiast jesli chodzi o formularz dostalam wiadomosc ze wplata sie nie uda i teraz nie wiem co zrobic.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Hobbbit1234 Dostałaś dziś od nas wiadomość w sprawie realizacji zwrotu, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę. Nasz pracownik przesłał Ci wszystkie informacje w tej sprawie, więc czekamy na Twoją odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Hobbbit1234
#9 Pomysłodawca#

Sytuacja wyglada tak ze kazano mi wypelnic oswiadczenie-zwrot na inne dane. Wypelnilam i wyslalam natomiast wplata dotarla jednak do sprzedajacego i skontaktowalam sie na czacie z doradzca ktory zapewnil mnie ze zostawi informacje ze wplata dotarla i nikt nie bedzie sie kontaktowal z payu o zwrot. Czy mogłaby Pani sprawdzić czy jest zostawiona taka informacja gdyz nie chce miec potem problemow ze zwrocono mi pieniadze a jednak dotarly do sprzedajacego. Odpisalam takze w mailu na formularz ze nie chce juz zwrotu bo pieniadze dotarly do sprzedajacego.Dziekuje 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Hobbbit1234 Jeśli napisałaś to samo w korespondencji mailowej do naszego pracownika, nie musisz się już o nic martwić. Wszystko jest w porządku 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów