Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! zrobiłam zamówienie na zestaw do hydroponiki, zapłaciłam 324 zł i okazało się że produkt do mnie nie przyszedł i pieniędzy też nie dostałam ,sprzedający napisał mi że pieniądze przesłał na moją kartę ale ich nie otrzymałam. Co mogę z tym jeszcze zrobić ?Proszę o pomoc. Pozdrawiam
@matrixrenegejt sprawdzić kartę, napisać numer zamówienia @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ sprawdzą czy sprzedawca zlecił zwrot kasy 🙂
@matrixrenegejt zwrot za zamówienie d71623f0-c710-11ed-93c3-55548d9f1dab został zlecony 20.03.2023. Środki są zwracane na konto, z którego opłacono zamówienie. Sprawdź proszę raz jeszcze, czy nie otrzymałaś pieniędzy. W razie czego daj znać, skieruję zgłoszenie do weryfikacji. 🙂