anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze?

Client:110789740
#8 Zapaleniec#

Jakiś czas temu kupiłem powystawowy monitor od jednego z Waszych "Super-Sprzedawców". Produkt okazał się niezgodny z opisem i tym samym z moim zamówieniem. Zgodnie z prawem konsumenckim odesłałem go w terminie 14 dni.

Teraz Sprzedający nie uznaje ani rzeczonego zwrotu, ani reklamacji, którą też złożyłem i twierdzi że odesłałem mu "niewłaściwy model monitora, który nie był przedmiotem transakcji".

W trakcie dyskusji Sprzedający nie udostępnił żadnych dowodów na to jaki monitor wysłał. Nie przedstawił on żadnych zdjęć realnych pomimo zaleceń Pracownika Allegro.

Zgodnie ze wskazaniami wystąpiłem o rekompensatę z Allegro Protect - co niestety nie przyniosło żadnego rezultatu. Moje pytanie brzmi, jak mógłbym odzyskać moje pieniądze w takiej sytuacji?

Dodam jeszcze że po wystawieniu mojej subiektywnej oceny, otrzymałem pismo od tegoż Sprzedającego o naruszeniu dóbr osobistych pod groźbą skierowania sprawy na drogę sądową.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

A wniosek o rekompensatę został odrzucony?

oznacz moderatorów

Client:110789740
#8 Zapaleniec#

Tak, został odrzucony

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:110789740 udaj się do rzecznika konsumenta po wsparcie, tu nie wiele zrobisz jak sprzedawca odrzucił reklamację czy zwrot 😞 Allegro nie jest stroną transakcji i nie może bawić się w sąd kto ma rację 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Dziwna sprawa.
Jeśli Ty jesteś pewien, że odesłałeś to co otrzymałeś a sprzedający jest pewien, że to nie jest to co miał w ofercie to widzę tu możliwość działania osób trzecich.

Może pracownik, osoba pakująca zrobiła podmiankę lub doszło do pomyłki przy pakowaniu?

Pytanie pozostaje jak to rozwiązać - ja nie mam pomysłu ale może ktoś tu na coś wpadnie i podpowie.

Sprzedający na Allegro raczej nie pozwalają sobie na takie zagrywki bo szybko by się ze sprzedażą na Allegro pożegnali. 

 

oznacz moderatorów

Client:110789740
#8 Zapaleniec#

Uprzejmie prosiłbym o jakąś podpowiedź lub możliwe rozwiązanie tej sytuacji: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:110789740  Możliwe rozwiązania tej sytuacji sa dwa:

1) sąd cywilny - gdzie każda ze stron będzie mogąl udowodnić swoje racje i sąd roztrzygnie spór

2) zgłoszenia na policje przestępstwa oszustwa ( doprowadzenia niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem)- skoro monitor został "gdzies podmieniony" to nalezałoby wyjasnić która ze stron to zrobiła

Obydwie strony transakcji w tej sytuacji mogą skorzystac z obydwu rozwiązań.

oznacz moderatorów