anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać podwójną płatność

sznedi
#7 Wielbiciel#

Siemka kupiłem dwie anteny przy płatności bez logowania za pomoca aplikacji pekao Peopay dwa razy zapłaciłem za ten sam produkt sprzedawca twierdzi ze otrzymal tylko raz płatność ja z konta mam pobrane podwojnie jak moge odzyskać swoją kasę 

oznacz moderatorów
74 ODPOWIEDZI 74

chadi3
#2 Obserwator#

Witam, mam taką samą sytuacje, robiąc zakupy poprzez allegro przy pierwszej płatności blikiem wyskoczyła trasakcja nieudana, zakupy były nie opłacone, drugi raz opłaciłem i było już wszystko ok tylko ze pieniądze z konta zostały pobrane dwa razy a sprzedający twierdzi ze otrzymał tylko jedna wpłatę. Co w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@chadi3 nieudana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych.

oznacz moderatorów

chadi3
#2 Obserwator#

Płatność była 14 grudnia, dzisiaj mamy 19 grudnia i w dalszym ciągu nie ma nic...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@chadi3 zapytaj allegro o nieudana płatność Status płatności 

oznacz moderatorów

Ava60
#7 Wielbiciel#

Identycznie jest u mnie i to nie po raz pierwszy!!! Aktualny przykład -  https://allegro.pl/oferta/swanson-beta-karoten-witamina-a-10-000iu-100kaps-8585166239?snapshot=MjAyM...

Gdzie kontaktować się i z kim? Kontakt z zarządzającymi Allegro nie istnieje... ani nie ma telefonu ani e-mail'a reklamującego!

Gdzie zgłaszać nieaktualne nr telefonu sprzedawcy?

Na potwierdzeniu bankowym opłaty za towar widnieje TYLKO  <płatność kartą> i nr konta Pay'u oraz cena i data transakcji, a nie adres sprzedawcy, jego adres, i nazwa towaru oraz nr oferty. Gdzie szukać rozwiązania w przypadku poważniejszych kłopotów z towarem ?

 

oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

@Ava60 Przecież w zakładce "O sprzedającym" jest podany jego adres e-mail i numer telefonu.

Endrju
oznacz moderatorów

neurotyczna
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

u mnie podobna sytuacja. Płaciłam ApplePay. Wyszedł komunikat o niepowodzeniu, więc zapłaciłam raz jeszcze. Z banku pobrano dwa razy należną kwotę.

Kupowałam jako rejestrowany użytkownik.

Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/came-tv-q156-statyw-foto-2w1-z-lamana-kolumna-10798622335

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@neurotyczna Druga płatność wróci do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@Ava60 Wszystko można znaleźć. Na dole strony znajduje się zakładka "pomoc". Jak już pisał @a_brod  - wszelkie dane sprzedawcy masz podane na aukcjach w zakładce "o mnie". Dodatkowo możesz porozmawiać na żywo z obsługą allegro, wybierając stosowną opcję tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt  o ile dany problem ma możliwość obsługi z poziomu czatu. Ale większość ma. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

ilona452
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem z podwójna transakcja. Zakupiłam  grę która dotarła do mnie w w zeszłym tygodniu. Płacąc Pay transakcja tak jakby nie przeszła bo przekierowało mnie od razu do logowania poprzez bank i tak też zrobiłam. Po czym zorientowałam się że pobrano mi dwa razy ta sama kwotę za jeden zakup. Pisałam do sprzedawcy, on otrzymał tylko jedna kwotę.... Czekałam kilka dni ale pieniądze nie wróciły na konto. Jak odzyskać pieniądze? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Napisz do Allegro w tej sprawie przez formularz kontaktowy. Kliknij Pomoc na dole strony Allegro, potem wpisz w okno wyszukiwarki pomocy cokolwiek, zjedz na sam dół, tam będzie formularz. Wybierz temat w formularzu związany z płatnościami. 

oznacz moderatorów

ilona452
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za informację. Właśnie dostałam zwrot pieniędzy. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 

oznacz moderatorów

gocha997yo
#2 Obserwator#

Mam taki sam problem zapłaciłam podwójnie za produkt

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xyz96 Czytając wyjaśnienie @_HolaOla_ wynika że część takich podwójnych płatności może także wynikać z powodów Allegro a czy można byłoby coś z tym zrobić Zawsze byłoby mniej takich pomyłek

oznacz moderatorów

Strama211
#1 Nowicjusz#

To jest wlasnie to. Dlaczego mam czekać 3 dni? Teraz jak będę używać kup teraz zapłacę blokiem za 3 dnie i będzie ok?

oznacz moderatorów

gocha997yo
#2 Obserwator#

Mam taki sam problem 

oznacz moderatorów

em_a
#2 Obserwator#

Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem, bo jak widzę nie jestem pierwsza.

_HolaOla_ czy za każdym razem w razie podwójnej płatności przez PayU przy zalogowanym użytkowniku sytuacja wygląda tak, że po 2-3 dniach jedna z wpłat wraca na konto? Czy trzeba to gdzieś zgłosić?

Od lat korzystam z Allegro i pierwszy raz mi się zdarzyło by dwukrotnie pobrało mi płatność z koszyka transakcji.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@em_a Nie, nie musisz tego zgłaszać. Środki za drugą płatność powinny pojawić się na Twoim rachunku w przeciagu kilku dni roboczych. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BlondYN2
#7 Wielbiciel#

Witam

21.07.2020 krótko po północy dokonałem płatności za zamówienie Nr 4fa48473-cad8-11ea-9ea3-a748b1230a7e w kwocie 41,98 płatność otrzymała status: w trakcie realizacji. Następnie w godzinach rannych sprawdziłem czy coś się zmieniło, niestety status płatności był nadal taki sam więc w opcjach wybrałem opłać zamówienie ponownie. Niestety jak później się okazało system pobrał 2x 41,98 i do tej pory tj. 04.08.2020r. podwójna płatność nie została skorygowana.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów