anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać podwójną płatność

sznedi
#7 Wielbiciel#

Siemka kupiłem dwie anteny przy płatności bez logowania za pomoca aplikacji pekao Peopay dwa razy zapłaciłem za ten sam produkt sprzedawca twierdzi ze otrzymal tylko raz płatność ja z konta mam pobrane podwojnie jak moge odzyskać swoją kasę 

oznacz moderatorów
68 ODPOWIEDZI 68

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wiesia135790 nie, nie musisz tego zgłaszać. Środki za pozostałe płatności wrócą automatycznie, w przeciągu kilku dni na Twoje konto. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

hanah78
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, mam ten sam problem,kupiłam  jeden zestaw produktów, transfer mobilny zakończył się błędem więc ponowiłam płatność . Z konta mam pobrane 2x za zestaw, a sprzedawca twierdzi, że dostał płatnośc 1x. Proszę o pomoc.Link do śledzenia postępów zamówienia: https://orders-c.baselinker.com/24755738/ddtqz2nwyj/

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hanah78 widzę, że zakupu dokonałaś 12.11.2021r. Podwojona płatność powinna wrócić na Twoje konto bankowe w ciągu trzech dni roboczych. Gdyby tak się nie stało, daj proszę znać! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@sznedi Srogki powinny w ciągu 3 dni wrócić bez żadnego twojego wyjaśniania

oznacz moderatorów

koperfielder
#2 Obserwator#

Witam, kupiłem grę (nr aukcji 8363721319) i podczas płacenia wyskakiwał komunikat o braku połaczenia z internetem. Próbowałem kilka razy. W końcu stwierdziłęm, że zapłacę następnego dnia a tu niespodzianka... 🙂 Następnego dnia zjechała kasa w podwójnej kwocie. Jak odzyskać pieniądzę z powrotem na konto?

oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

Srodki powinny w ciągu 3 dni roboczych wrócić . Postu powyżej się nie chciało przeczytać?

oznacz moderatorów

otojestkarolcia
#7 Wielbiciel#

Mam taką samą sytuację. Kupiłam 3 przedmioty od 2 sprzedawców. Płatność blikoem- były jakoeś lagi i płatność pobrano 2 razy. Z kom można sie kontaktowac w tej sprawie? Status platnosci- zakonczona. Z konta znoknela kasa 2x

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Mam podobny problem.. klient twierdzi, że zapłacił. U mnie transakcja widnieje jako anulowana a on pieniędzy niema. W korespondencji upiera się że mam mu wysłać zakupy. Na moje prośby, aby zwrócił się bezpośrednio do pracowników allegro o wyjaśnienie problemu odpisuje, Jestem za stary i nie nadążam za zmianami jakie allegro wprowadza. Allegro robi się dla mnie zbyt skomplikowane. Co o tym sądzicie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@BURZYNSKID Znasz zasady, nie jesteś nowy, nie ma kasy, nie wysyła się, zrobisz jak uważasz.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Podaj mi proszę więcej szczegółów dotyczących tej transakcji (numer oferty oraz datę zakupu). Sprawdzimy to i wrócę do Ciebie z propozycją rozwiązania tej sprawy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SuperHaus
#8 Zapaleniec#

Witam. Mam taki sam problem. Otóż 18.11.2020r. chwilę po północy zamówiłam dwa produkty u dwóch różnych sprzedawców na kwotę 326 zł. Tak jak zawsze płaciłam przez przelewy online od razu automatycznie ze strony allegro. Płacąc wyskoczył mi błąd połączenia z bankiem (nie potwierdziłam tej płatności), no i nie dostałam potwierdzenia czy dokonałam owej płatności, dlatego skorzystałam z opcji w aplikacji banku „skanuj i płać”, zeskanowałam kod qr i przelew poszedł. Jednak z konta kwota została pobrana podwójnie. Od allegro otrzymałam emaila z wiadomością, że sprzedający otrzymali moją wpłatę w należytej wysokości, czyli 326 zł. Na razie jeszcze pieniądze nie wróciły na konto automatycznie. Czy jest taka szansa? Czekać czy złożyć reklamacje w banku? Pozdrawiam

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SuperHaus Jeśli w ciągu kilku dni środki nie wrócią na Twój rachunek, napisz do nas ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

SuperHaus
#8 Zapaleniec#

Witam, niestety jeszcze nie otrzymałam zwrotu środków na konto. Co mam robić? Bardzo proszę mi podpowiedzieć, pozdrawiam.

oznacz moderatorów

SuperHaus
#8 Zapaleniec#

@nat_not Witam, niestety jeszcze nie otrzymałam zwrotu środków na konto. Co mam robić? Bardzo proszę mi podpowiedzieć, pozdrawiam.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SuperHaus Prześlij potwierdzenie tej wpłaty przez formularz. Sprawdzimy gdzie utknęły pieniądze.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Botus88
#7 Wielbiciel#

Witam 

Mam ten sam problem, zakupiłem towar po czym wszedłem go opłacić, jakas zawiecha w banku sprawiła że zapłaciłem za towar dwa razy, i dwa razy pobrało kase z konta...rozumiem ze mam czekać na zwrot pieniędzy z jednej wpłaty?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Botus88 Tak wróci do ciebie w ciągu 3 dni.

oznacz moderatorów

Client:80064102
#7 Wielbiciel#

Witam,

zakupiłem przedmiot  korzystając z aplikacji mobilnej, po czym podczas przelewu online płatność została odrzucona spróbowałem drugi raz, ale znów odrzuciło. Jednak z konta kwota została pobrana podwójnie, a przy zakupionym produkcie widnieje informacja płatność anulowana (sprzedający nie otrzymał przelewu). Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Link do oferty: https://allegro.pl/oferta/bmw-termokubek-kubek-termiczny-termos-oryginal-9674860454

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:80064102Pewnie już przeczytałeś wszystkie wątki w tym temacie. Zadaj lepiej pytanie którego brakło. Czyli gdzie są teraz Twoje pieniądze, kto nimi dysponuje i jakim prawem 🙂 Chętnie sam się czegoś nowego dowiem 😉

 

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:80064102 Środki są na innym "koncie" a na twoim będą za 3 dni. @ZibiK30 

oznacz moderatorów