Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Siemka kupiłem dwie anteny przy płatności bez logowania za pomoca aplikacji pekao Peopay dwa razy zapłaciłem za ten sam produkt sprzedawca twierdzi ze otrzymal tylko raz płatność ja z konta mam pobrane podwojnie jak moge odzyskać swoją kasę
Witam mam analogiczną sytuację tylko jedną płatnością dokonałam zakupu od 2 sprzedawców i u jednego kupiłam 12 przedmiotów u drugiego 2. A płatność poszła 2 razy z konta. Link do jednej z aukcji https://allegro.pl/oferta/toaleta-kuweta-narozna-dla-krolika-gryzoni-niebies-8943531545?snapshot=MjA...
@azajac1985 Środki wrócą automatycznie na Twój rachunek w przeciągu kilku dni. Gdyby się tak nie stało, skontakuj się proszę z nami ponownie w tej sprawie, tutaj lub przez formularz kontaktowy.
Mam podobny problem, kliknąłem kup teraz, status płatności był jako rozpoczęta. Uznałem, że coś jest nie tak i ponowiłem płatność. Jak sprawdziłem konto okazuje się, że płatność została pobrana podwójnie...
@biniman Wrócą na twoje konto.
Mam podobna sytuację. Pierwsza próba zakończyła się błędem wiec kupiłem drugi raz z pomyślnością. Z konta poszło 2x sprzedający otrzymał tylko 1 platnaosc. Poprzez iPKO
Mam taki sam problem pokazał się 2 razy błąd płatności blikiem następnie spróbowałam szybkim przelewem i poszło ale z konta pobrało 3 razy pieniądze. Czy oni sami zwrócą po kilku dniach czy trzeba to gdzieś zgłosić ?
@wiesia135790 nie, nie musisz tego zgłaszać. Środki za pozostałe płatności wrócą automatycznie, w przeciągu kilku dni na Twoje konto.
Dzień dobry, mam ten sam problem,kupiłam jeden zestaw produktów, transfer mobilny zakończył się błędem więc ponowiłam płatność . Z konta mam pobrane 2x za zestaw, a sprzedawca twierdzi, że dostał płatnośc 1x. Proszę o pomoc.Link do śledzenia postępów zamówienia: https://orders-c.baselinker.com/24755738/ddtqz2nwyj/
@hanah78 widzę, że zakupu dokonałaś 12.11.2021r. Podwojona płatność powinna wrócić na Twoje konto bankowe w ciągu trzech dni roboczych. Gdyby tak się nie stało, daj proszę znać!
@sznedi Srogki powinny w ciągu 3 dni wrócić bez żadnego twojego wyjaśniania
Witam, kupiłem grę (nr aukcji 8363721319) i podczas płacenia wyskakiwał komunikat o braku połaczenia z internetem. Próbowałem kilka razy. W końcu stwierdziłęm, że zapłacę następnego dnia a tu niespodzianka... 🙂 Następnego dnia zjechała kasa w podwójnej kwocie. Jak odzyskać pieniądzę z powrotem na konto?
Srodki powinny w ciągu 3 dni roboczych wrócić . Postu powyżej się nie chciało przeczytać?
Mam taką samą sytuację. Kupiłam 3 przedmioty od 2 sprzedawców. Płatność blikoem- były jakoeś lagi i płatność pobrano 2 razy. Z kom można sie kontaktowac w tej sprawie? Status platnosci- zakonczona. Z konta znoknela kasa 2x
Mam podobny problem.. klient twierdzi, że zapłacił. U mnie transakcja widnieje jako anulowana a on pieniędzy niema. W korespondencji upiera się że mam mu wysłać zakupy. Na moje prośby, aby zwrócił się bezpośrednio do pracowników allegro o wyjaśnienie problemu odpisuje, Jestem za stary i nie nadążam za zmianami jakie allegro wprowadza. Allegro robi się dla mnie zbyt skomplikowane. Co o tym sądzicie?
@BURZYNSKID Znasz zasady, nie jesteś nowy, nie ma kasy, nie wysyła się, zrobisz jak uważasz.
@BURZYNSKID Podaj mi proszę więcej szczegółów dotyczących tej transakcji (numer oferty oraz datę zakupu). Sprawdzimy to i wrócę do Ciebie z propozycją rozwiązania tej sprawy.
Witam. Mam taki sam problem. Otóż 18.11.2020r. chwilę po północy zamówiłam dwa produkty u dwóch różnych sprzedawców na kwotę 326 zł. Tak jak zawsze płaciłam przez przelewy online od razu automatycznie ze strony allegro. Płacąc wyskoczył mi błąd połączenia z bankiem (nie potwierdziłam tej płatności), no i nie dostałam potwierdzenia czy dokonałam owej płatności, dlatego skorzystałam z opcji w aplikacji banku „skanuj i płać”, zeskanowałam kod qr i przelew poszedł. Jednak z konta kwota została pobrana podwójnie. Od allegro otrzymałam emaila z wiadomością, że sprzedający otrzymali moją wpłatę w należytej wysokości, czyli 326 zł. Na razie jeszcze pieniądze nie wróciły na konto automatycznie. Czy jest taka szansa? Czekać czy złożyć reklamacje w banku? Pozdrawiam
@SuperHaus Jeśli w ciągu kilku dni środki nie wrócią na Twój rachunek, napisz do nas ponownie.
Witam, niestety jeszcze nie otrzymałam zwrotu środków na konto. Co mam robić? Bardzo proszę mi podpowiedzieć, pozdrawiam.
@nat_not Witam, niestety jeszcze nie otrzymałam zwrotu środków na konto. Co mam robić? Bardzo proszę mi podpowiedzieć, pozdrawiam.