Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Siemka kupiłem dwie anteny przy płatności bez logowania za pomoca aplikacji pekao Peopay dwa razy zapłaciłem za ten sam produkt sprzedawca twierdzi ze otrzymal tylko raz płatność ja z konta mam pobrane podwojnie jak moge odzyskać swoją kasę
Witam, mam taką samą sytuacje, robiąc zakupy poprzez allegro przy pierwszej płatności blikiem wyskoczyła trasakcja nieudana, zakupy były nie opłacone, drugi raz opłaciłem i było już wszystko ok tylko ze pieniądze z konta zostały pobrane dwa razy a sprzedający twierdzi ze otrzymał tylko jedna wpłatę. Co w takiej sytuacji?
@chadi3 nieudana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych.
Płatność była 14 grudnia, dzisiaj mamy 19 grudnia i w dalszym ciągu nie ma nic...
@chadi3 zapytaj allegro o nieudana płatność Status płatności
Identycznie jest u mnie i to nie po raz pierwszy!!! Aktualny przykład - https://allegro.pl/oferta/swanson-beta-karoten-witamina-a-10-000iu-100kaps-8585166239?snapshot=MjAyM...
Gdzie kontaktować się i z kim? Kontakt z zarządzającymi Allegro nie istnieje... ani nie ma telefonu ani e-mail'a reklamującego!
Gdzie zgłaszać nieaktualne nr telefonu sprzedawcy?
Na potwierdzeniu bankowym opłaty za towar widnieje TYLKO <płatność kartą> i nr konta Pay'u oraz cena i data transakcji, a nie adres sprzedawcy, jego adres, i nazwa towaru oraz nr oferty. Gdzie szukać rozwiązania w przypadku poważniejszych kłopotów z towarem ?
@Ava60 Przecież w zakładce "O sprzedającym" jest podany jego adres e-mail i numer telefonu.
Dzień dobry,
u mnie podobna sytuacja. Płaciłam ApplePay. Wyszedł komunikat o niepowodzeniu, więc zapłaciłam raz jeszcze. Z banku pobrano dwa razy należną kwotę.
Kupowałam jako rejestrowany użytkownik.
Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/came-tv-q156-statyw-foto-2w1-z-lamana-kolumna-10798622335
@neurotyczna Druga płatność wróci do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni.
@Ava60 Wszystko można znaleźć. Na dole strony znajduje się zakładka "pomoc". Jak już pisał @a_brod - wszelkie dane sprzedawcy masz podane na aukcjach w zakładce "o mnie". Dodatkowo możesz porozmawiać na żywo z obsługą allegro, wybierając stosowną opcję tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt o ile dany problem ma możliwość obsługi z poziomu czatu. Ale większość ma.
Witam mam problem z podwójna transakcja. Zakupiłam grę która dotarła do mnie w w zeszłym tygodniu. Płacąc Pay transakcja tak jakby nie przeszła bo przekierowało mnie od razu do logowania poprzez bank i tak też zrobiłam. Po czym zorientowałam się że pobrano mi dwa razy ta sama kwotę za jeden zakup. Pisałam do sprzedawcy, on otrzymał tylko jedna kwotę.... Czekałam kilka dni ale pieniądze nie wróciły na konto. Jak odzyskać pieniądze?
Napisz do Allegro w tej sprawie przez formularz kontaktowy. Kliknij Pomoc na dole strony Allegro, potem wpisz w okno wyszukiwarki pomocy cokolwiek, zjedz na sam dół, tam będzie formularz. Wybierz temat w formularzu związany z płatnościami.
Dziękuję bardzo za informację. Właśnie dostałam zwrot pieniędzy. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Mam taki sam problem zapłaciłam podwójnie za produkt
@xyz96 Czytając wyjaśnienie @_HolaOla_ wynika że część takich podwójnych płatności może także wynikać z powodów Allegro a czy można byłoby coś z tym zrobić Zawsze byłoby mniej takich pomyłek
To jest wlasnie to. Dlaczego mam czekać 3 dni? Teraz jak będę używać kup teraz zapłacę blokiem za 3 dnie i będzie ok?
Mam taki sam problem
Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem, bo jak widzę nie jestem pierwsza.
_HolaOla_ czy za każdym razem w razie podwójnej płatności przez PayU przy zalogowanym użytkowniku sytuacja wygląda tak, że po 2-3 dniach jedna z wpłat wraca na konto? Czy trzeba to gdzieś zgłosić?
Od lat korzystam z Allegro i pierwszy raz mi się zdarzyło by dwukrotnie pobrało mi płatność z koszyka transakcji.
@em_a Nie, nie musisz tego zgłaszać. Środki za drugą płatność powinny pojawić się na Twoim rachunku w przeciagu kilku dni roboczych.
Witam
21.07.2020 krótko po północy dokonałem płatności za zamówienie Nr 4fa48473-cad8-11ea-9ea3-a748b1230a7e w kwocie 41,98 płatność otrzymała status: w trakcie realizacji. Następnie w godzinach rannych sprawdziłem czy coś się zmieniło, niestety status płatności był nadal taki sam więc w opcjach wybrałem opłać zamówienie ponownie. Niestety jak później się okazało system pobrał 2x 41,98 i do tej pory tj. 04.08.2020r. podwójna płatność nie została skorygowana.
Pozdrawiam
@BlondYN2 Proponuje się przypomnieć Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f