Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zwrotu zakupionych spodni z Allegro ( 325zł.) poprzez paczkomat w szczecinie na ul. e.Gierczak 24, w dniu 2.07.2021. Wcześniej na stronach Allegro wygenerowałem 10 cyfrowy kod zwrotu, którym opisałem worek - opakowanie przesyłki. 10 cyfrowy kod zwrotu to: 150 841 0254 . Numer zwrotu: 0OWK/2021. Paczka o numerze 689200918170825121821483
Do dnia dzisiejszego sprzedający nie otrzymał mojego zwrotu i nie ma podstaw do zwrotu pieniędzy. Dodam, że po wygenerowaniu kodu zwrotu, jak i po bezpośrednim nadaniu przesyłki nie otrzymałem SMS-a z kodem śledzenia przesyłki. ZAGINĘŁA PRZESYŁKA ZWROTNA PO NADANIU W PACZKOMACIE!
@InPost Czyli możliwym jest, że kupujący dokonując zwrotu po prostu wpisał kod otworzyły się drzwi(zakładając, ze były poprawne) ale nie potwierdził nadania w paczkomacie lub na aplikacji?
Czy w momencie, w którym nie potwierdzi się czynności zwrotu na paczkomacie/ aplikacji możliwe jest niezarejestrowanie takowej czynności w waszym systemie?
Pytam z ciekawości bo w tym momencie jeżeli faktycznie tka jest wiem o czym przypominać klientom żeby nie było problemów ze zwrotami 😄
Panowie. Z waszej dyskusji dla mnie prawie nic nie wynika. Może dlatego, że mam już 60 lat i ....sami wiecie. Ale prawdą jest, że po włożeniu paczki do skrytki i zamknięciu drzwiczek, nic już ani w aplikacji ,ani na ekranie paczkomatu nie robiłem! Nie pamiętam aby coś tam wyświetlało się w celu dalszych czynności do nadania zwrotu paczki. Jeśli miałem coś tam jeszcze "wystukać"....to nic nie robiłem. I to może być mój błąd. Dziękuję ekspertowi InPost za nadzieję. Panowie dla mnie 325 zł to dużo. Dzięki za dyskusje i chęć pomocy.
Krzysztof
Reklamacja w in-post ,a nie na forum
oldgasior w chwili zamknięcia skrytki otrzymujesz wiadomość SMS oraz e- mail , sprzedswca , do którego ma iść zwrot również w tym momecie otrzymuje potwierdzenie nadania zwrotu wraz z jego numerem .. Jeśli nie przychodzą w ciągu kilku minut należy niezwłocznie skontaktować się z infolinią Inpost i przedstawić problem . Każde nadanie w paczkomacie zwrot czy też nie jest w ten sposób potwierdzane , nie dopilonowałeś to musisz teraz składać reklamację .
Reklamacja na stronie in-post