Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ W ramach reklamacji odesłałam zakupiony towar sprzedającemu. Okazało się jednak że pomyliłam adresy i towar trafił do zupełnie innego sprzedającego( od którego również nabyłam towar). Po kontakcie z nim dowiedziałam się, że nie odeśle mi on tego towaru, mimo iż nie jest jego i że mogę go sama odebrać w jego siedzibie. Niestety nie mieszkam w tej samej miejscowości co tenże sprzedający i nawet się tam nie wybieram. Czy istnieje jakaś szansa na odzyskanie błędnie przesłanego towaru i wysłanie go faktycznemu sprzedawcy? czy sprawa jest już
przegrana?
@luna1-ul Da się to ogarnąć ale musisz paczkę odebrać osobiście lub np uzgodnić że wyślesz kuriera we własnym zakresie aby odebrał tą paczkę.
Tamta osoba nie ma obowiązku organizować wysyłki chociażby z tego względu, że jeśli cokolwiek się stanie to on jako nadawca będzie wtedy za to odpowiadał - Twoja paczka, Twój towar, Twoja odpowiedzialność.