Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz kolejny zgłoszam to samo. Po dokonaniu przelewu i potwierdzeniu w aplikacji PKO SA z konta pieniądze nie są pobrane a płatność w toku. Bank twierdzi że to wina po stronie allegro.
A może ustawień u Ciebie w kompie!🤔
Pierw płatność robiłem przez telefon i nic potem przez kompa i też dalej płatność w toku.
@GANA33 Prześlij potwierdzenie wpłaty przez ten formularz. Sprawdzimy co się stało z tą płatnością.
Mam ten sam problem. Kasa na koncie jest, a na allegro widnieje w nieskończoność płatność w toku. Chyba powoli zapętlacie się w tych swoich rozwiązaniach, bo z każdym rokiem coraz gorzej wszystko działa.
Wyczyść historię przeglądania tak ok. mięsiąc. Ja tak wczoraj zrobiłem. Płatność w toku miałem . I po wyczyszczeniu danych przeglądarki pomogło.
Ach daj wtedy anuluj płatność i potem ponòw płatność i pomogło. Bank PKO SA porażka.
Ok, spróbuję przy kolejnych zakupach za kilka dni. Dziękuję za sugestię