anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku

GANA33
#7 Wielbiciel

Po raz kolejny zgłoszam to samo. Po dokonaniu przelewu i potwierdzeniu w aplikacji PKO SA z konta pieniądze nie są pobrane a płatność w toku. Bank twierdzi że to wina po stronie allegro.

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A może ustawień u Ciebie w kompie!🤔

oznacz moderatorów

GANA33
#7 Wielbiciel

Pierw płatność robiłem przez telefon i nic potem przez kompa i też dalej płatność w toku.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GANA33 Prześlij potwierdzenie wpłaty przez ten formularz. Sprawdzimy co się stało z tą płatnością.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kreatecpolska
#7 Wielbiciel

Mam ten sam problem. Kasa na koncie jest, a na allegro widnieje w nieskończoność płatność w toku. Chyba powoli zapętlacie się w tych swoich rozwiązaniach, bo z każdym rokiem coraz gorzej wszystko działa. 

oznacz moderatorów

GANA33
#7 Wielbiciel

Wyczyść historię przeglądania tak ok. mięsiąc. Ja tak wczoraj zrobiłem. Płatność w toku miałem . I po wyczyszczeniu danych przeglądarki pomogło.

oznacz moderatorów

GANA33
#7 Wielbiciel

Ach daj wtedy anuluj płatność i potem ponòw płatność i pomogło. Bank PKO SA porażka.

oznacz moderatorów

kreatecpolska
#7 Wielbiciel

Ok, spróbuję przy kolejnych zakupach za kilka dni. Dziękuję za sugestię

oznacz moderatorów