Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Płacisz ponowni ,może się uda ,a nawet jakby się okazało że system przyjął obie płatności to jedną Ci zwrócą.
czyli mam kupić jeszcze raz
kiedyś była możliwość powtórnego opłacenia zakupu
To nie problem z zakupem tylko z płatnością. Jeśli się nie powiodła to trzeba ją ponowić .
@aniadawidch nie !!! anuluj płatność i ponów 🙂
@aniadawidch płatność ma status "rozpoczęta", więc możesz ją anulować w tej zakładce i opłacić zamówienie jeszcze raz.
Tak to jest rozwiązanie szkoda tylko że kupujący dowiaduje się o tym dopiero po godzinie od zakupu. Wcześniej nie ma takiej informacji i możliwości anulowania i ponownego kupna. Ogólnie po godzinie i udostępnieniu możliwości anulowania udało mi się opłacić raz jeszcze.